Kan man afrense+ male betontagsten ???? kim014 45 30-03-2002 07:19 Vi har fået lavet tilbygning til vores hus fra 1984, tagstenene fra 84 er noget kedelig at se på i fohold til de nye ,der har meget mere glans. Er der noget man kan gøre ved det?? tagstenene er IBF moccabrunMvh. Kim 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
erlingkpedersen 5 30-03-2002 19:55 Hej KimJa det kan du godt, du skal bare sørge for at få renset det godt.Start evnt. med at rense/vaske det gammle tak med Alg & Møgeltvatt fra Beckers, derefter grunder du med microplast/plastgrunner, der efter kan du male det med Expo Fasadakrylat. Det ved jeg af erfaring virker.Alle produkter som jeg har omtalt er fra Beckers sortimang.hilsen www.scan-mal.no Erling Pedersen Venlig Hilsen Erling K. Pedersen
kim014 Trådstarter 45 30-03-2002 21:21 Hvor længe vil sådan en nymalet tag kunne holde?? Hvad skal man bruge til at påføre malingen med ?? og hvor længe vil det ca. tage for 150 m2 tag ?? Mvh. Kim
erlingkpedersen 5 31-03-2002 17:30 citat:Oprindeligt indsendt af kim014:Hvor længe vil sådan en nymalet tag kunne holde?? Hvad skal man bruge til at påføre malingen med ?? og hvor længe vil det ca. tage for 150 m2 tag ?? Mvh. KimDet vil holde fra 5 til 8 år, hvis du får det gjort ortenlig rent før du maler.Du må nok regne med at det skal have 2 gange + plastgrunner. Så en god lang weeken, hvis du har det gjort rent.Plast grunner kan sprøjtes på med ukrutssprøjte eller pensles på, malingen kan sprøjtes på med en airlessprøjte eller pensles på. Jeg vil anbefale du pensler det på, så får du det bedre arbeide ind i tagstenen.Hilsen www.scan-mal.no Erling Pedersen Venlig Hilsen Erling K. Pedersen
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her