festool OF2000 overfræser

Hej er der nogen der kender lidt til denne overfræser fra festool, jeg har mulighed for at købe en lettere brugt en til ca 2700kr og prøver at finde ud af om det er et godt køb.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den produceres ikke mere (link), men det er den tidligere udgave af DENNE, og fejler den ikke noget, er der ingen grund til at tøve.

I følge min ringe mening, laver Festool de suverænt bedste (og dyreste) overfræsere.

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Hejsa, umiddelbart synes jeg at prisen virker lidt høj ift. maskinens alder. Maskinen er lidt gammeldags i dens udformning, men den skulle være meget solid. Det afhænger også af hvad du skal bruge den til. Hvis du ikke har behov for helt så mange kræfter kunne lillebroderen OF1400 være et godt bud. Den kan enhåndsbetjenes og har flere smarte finesser. Skal det ikke nødvendigvis være Festool, finders der mange fede overfræsere der kan fås nye i samme prisklasse.

Med venlig hilsen

Anders

Jamen tak for svarene, det var ikke mange der havde så meget at sige om den men lidt er vel bedre end ingenting
Hvis du ender med at købe den, må du da gerne lige skrive en lille anmeldelse - og så er billeder jo altid velkomne 

Med venlig hilsen

Anders

Hej F  
Jeg har en magen til ,bare modellen med e tilsidst (blød opstart)
Det er en fantastisk god maskine og tåler ingen sammenligning med
mange af de billigere modeller.
Rigtigt hvad en anden skriver , at hvis du ikke har brug for at kunne køre
med Ø12 skafter , er`` lillebroderen´´ knap så klodset og mere handy
at arbejde med .
Jeg mener at jeg gav lidt over 7000 for min , for mere end 10 år siden.
Så prisen er måske lidt høj , men det vurderer du jo selv. kvaliteten er
indiskutabel !

mvh. Johnny S .

Johnny cnc
det er også en of2000 E jeg ser på, der følger lidt fræsejern med også til den pris, hmm ja jeg skal nok skrive lidt mere om den hvis jeg vælger at købe den, jeg har ikke haft den i hånden endnu så vi må se om jeg køber den eller ej. alt kommer an på hvilken stand den er i selvfølgelig
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis