Rationel vinduer

Hej LDS 

Jeg har været ude og kigge på vinduer i dag og jeg hælder meget til rationel træ/alu vinduer.
Jeg kan se rationel har en prisberegner på deres hjemmeside hvor man kan få et overslag på prisen.

Jeg har før set at davidsen og bygma giver ca 25 % rabat på rationel vinduer. Kan man mon trække de 25 % fra den pris man får oplyst på rationels egen hjemme side??

Nogen der har erfaringer med rationel træ / alu vinduer ang kuldebroer som man hører så meget om ved træ / alu?


8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen du kan da også få 25 % på dine vinduer, hvis du altså lige køber en 1000 stykker af samme størrelse, det er den måde at trælasterne får deres rabat !
det er måske lige 990 for mange :-)
Det jeg spørger om er, kan Byggemarkedet give f.eks. 25% rabat i forhold til de priser de har på rationels egen hjemmeside?
hvad jeg lige kan se på en tilfældig hjemmeside er at man skal trække 25 % fra deres egen beregner.
http://www.lysgaard-vinduer.dk/index/rabatrationelvinduer
så det må næsten være svaret.

Ellers nogen der har erfaringer ang rationels træ/alu vinduer?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
det er måske lige 990 for mange :-)
Det jeg spørger om er, kan Byggemarkedet give f.eks. 25% rabat i forhold til de priser de har på rationels egen hjemmeside?
hvad jeg lige kan se på en tilfældig hjemmeside er at man skal trække 25 % fra deres egen beregner.
http://www.lysgaard-vinduer.dk/index/rabatrationelvinduer
så det må næsten være svaret.

Ellers nogen der har erfaringer ang rationels træ/alu vinduer?
Bed om et tilbud fra byggemarkedet. Prisen har ikke noget at gøre med den pris, de skriver på deres hjemmeside. Det har meget mere at gøre med, hvor god kunde du er hos byggemarkedet.
Husk at et træ/alu-vindue måske er vedligeholdesfrit - men det betyder samtidig at det ikke kan vedligeholdes. Får det en skræmme, kan det ikke pænt males op igen, som et trævindue kan.
Jeg har Rationel Træ/alu, fra 2008, og oplever ingen kuldebroer overhovedet. Og er meget tilfreds med kvaliteten.

Arbejder som tømrer, og synes Rationels vinduer er blandt de bedste herhjemme.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Der er ofte kampagne på Rationels listepriser i byggemarkederne. 20-25 % er ikke unormalt.
Tømrermesteren får naturligvis dagligt rabat på trælasten - også i forhold til Rationels listepris.

Vh Claus
Jeg kan bare ikke forstå prisen er det samme på rationel vindue som hvis man sammenligner med sparvinduer. Jeg kender ikke til deres kvalitet men tvivler på det kan sammenlignes. Jeg har været ved byggemarkedet i dag og fået tilbud så glæder mig til at høre hvad de skal ha. Men ifølge liste prisen -rabat bliver det samme pris.
jeg har selv skiftet alle mine vinduer samt døre sidste år til rationel, det er alle træ/alu og jeg må sige at kavlitetsmæssig er de HELT i top alt virker gennemarbejdet og solidt og med en flot finish, samt gode justeringsmulighder, nu nævner du selv de problemer som så mange "mener at der er ang. kuldebroer, lad mig sige det med det samme DET PASSER IKKE, for år tilbage var der problemer ja, men disse er løst. og har for de fleste vinduesproducenter været det i en del år.

med hensyn til priser så er de 25 % rabat der jævnligt gives på rationel, rabat på den listepris du kan finde på deres hjemmeside, så det med at "håndværkeren" siger at du skal bare købe 1000 vinduer for at få det, det må vist været skrevet af uvidenhed.

jeg har valgt vinduer med 3lags glas prisen er ca. 20 % højere +/- jeg mener at det er givet særdeles godt ud, at ofre det. jeg tror faktisk at det mest isolerende i mit hus p.t. er mine vinduer, selve ruder er 52 mm tyk...... og med en u-værdi på 0,50 så fåes det vist ikke bedre, og gør dig selv den tjeneste at få udluftningventiler i alle dine vinduer ( jeg har selv valgt 2 stk i hver og har ALDRIG en eneste gang oplevet problemer med kondens i bunden af ruden som der er rigtig mange der har
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også