En åben debat tråd.

Efter at være blevet beskyldt for at trække en debat i en forkert retning (off topic),  er dette er en tråd hvor alt kan sættes til debat, og Off Topic IKKE eksisterer

Så ordet er frit... kom glad 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Efter at være blevet beskyldt for at trække en... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det skyldes nok at du har en sygelig trang til at rette på mig og mine meninger om tingene, du kunne jo som du selv foreslår bare holde dig væk. Og at du og Henrik nok var nået der ud i diskutionen hvor det ikke længere handlede om spørgerens spørgsmål. men om din sygelige trang til at ville have ret.

I starten af LDS var der en "knap" man kunne klikke på, hvis man ikke gad se på nogle personers meninger / svar. Så blev man fri for at se det, den er der desværre ikke længere.

Så mit forslag til dig og andre der føler trang til at rette på mig og mine ideer og meninger vil være, spring mig over hver gang i ser noget fra mig, så slipper jeg også for at se noget fra jer

Skrevet af Håndværkeren på 01 feb 2014 20:54

Ja det var nu Pink jeg hentydede til, det er lidt pjattet at linke til en død side, syntes du ikke

Men vi skal vel have gang i noget her, jeg syntes at vores stats minister er en radmager stage, med for meget krigsmaling

Tjaa nu var det jo sådan at da jeg startede her, var vores side ABSOLUT ikke død, Og hvis jeg ikke havde fortalt det, så anede du det ikke... jeg har nemlig adgang til loc filerne som administrator ...
For os der bruger den, lever videre i den nye side på facebook... og måske bare for at provokere dig så linker jeg til den også 

At svine statsministeren til opfatter jeg som et barnligt forsøg på bare at sige noget.... se mig, jeg tør skrive noget grimt  

Og hvordan kan du tillade dig at kritisere når du ikke end gang gider at stemme? 
Så har du jo meldt dig ud af den politiske debat...

At svine statsministeren til opfatter jeg som et barnligt forsøg på bare at sige noget.... se mig, jeg tør skrive noget grimt  

Og hvordan kan du tillade dig at kritisere når du ikke end gang gider at stemme? 

Tjah det er jo så som man ser det Henrik, det var nu ikke for at svine hende til jeg skrev det, jeg tror bare at hun kunne være en køn pige uden al den maling, og så gjorde det heller ikke noget at hun tog en smule på.

Jeg har tidligere altid stemt ved et hvert valg, men sidste gang syntes jeg simpelt hen ikke at der var et eneste parti der havde noget der kunne få mig ud af røret, at jeg nok burde have stemt blankt er så en anden sag. Jeg har tidligere altid stemt på social partiet, dog stemte jeg på venstre ved forrige folketings valg, og det er muligt at min stemme vil falde der næste gang også. Engang var social demokratiet arbejderens parti, men det er længe siden at der har været ført arbejder politik i det parti.

Nå må heller stoppe der, vi må jo ikke diskutere politik her på LDS.

Det er helt fint med lidt drilleri så fortsæt du bare hvis det morer dig

Skrevet af Lars ON på 01 feb 2014 23:12
Hvordan kan det være, at højre spor på en motorvej efterhånden ikke anvendes længere mens venstre spor er overfyldt?

For år tilbage var det primært under passage af Fyn at fænomenet kunne observeres, deraf tilnavnet den fynske syge, men efterhånden ses det flere og flere steder.

Måske billedet herunder kunne være til inspiration for ny skiltning på motorvejene?
Højre spor bruges ikke fordi alle efterhånden har så travlt med at komme frem at de glemmer alle andre sig selv  

Skrevet af MagicLasse på 03 feb 2014 09:59
Højre spor bruges ikke fordi alle efterhånden har så travlt med at komme frem at de glemmer alle andre sig selv  

Nu har jeg ikke kørekort, men kan man så ikke bare køre i højre spor,  selvom man så teoretisk overhaler indenom ?

Jeg mener, hvad gør man når man kører i kø-kørsel, der kan den ene kø jo pludselig komme hurtigere frem end den anden, selvom det er den højre 

Men fedt billede i øvrigt !

Men eller vil jeg give dig ret, EGOISTISK FOLKEPARTI er blevet danskernes foretrukne, det hele handler om mig, mig, mig... solidaritet er et ord, der var tilbage i 70,erne   

Annonce

Jamen du ved da godt at solidaritet er et fremmedord Henrik, ligesom ordet tænk på din næste også er et fremmed ord. I dag er det som du skriver: Mig Mig Mig 

Jeg er ofte blevet irettesat fordi jeg sætter mig selv i anden række når det gælder om at hjælpe andre, så får jeg at vide at det må jeg ikke !

Tja jeg tænkte over det sidst jeg var i København.
Vi skulle med S-toget og stod og ventede på en station, først stiller der sig en fyr op 30cm fra min kone og tænder en cigaret.. nu er konen ikke nervøst anlagt, så hun kikkede på ham og spurgte om han ikke gad gå ud i det fri, han gloede på hende som om hun var faldet ned fra månen, han havde slet ikke set hende, selvom han var ved at træde hende over tærene, for at komme til at stå der hvor han stod 

Nå, men toget kommer, og folk stimler sammen, og forhindrer folk i at komme ud af toget, bare fordi DE skal ind... Imponerende egoisme !
og jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan mon de samme mennesker reagerer når de skal ud af toget og bliver mast ind igen af en anden menneske mængde ??

Jeg kan godt mærke at jeg er flyttet til en mere rolig del af landet, hvor tingene ikke altid skal gå så hurtigt, og hvor der er tid til et "god week-end" fra kasse damen i Netto, eller et smil, og en "vinken frem" fra en taxa chauffør, når jeg kommer på cykel... det har jeg aldrig oplevet i København  

Hvis en Kjøvenhavner taxa vinker dig frem, er det kun for at kunne køre dig ned  Så du i et stykke tid fremover må tage en taxa for at komme frem
Skrevet af PinkHenrik på 02 feb 2014 11:55

Arrgh!

Tænk dig om! Hvis men ikke stemmer, melder man sig IKKE ud af debatten, man sørger bare for at at vinderens stemmeandel bliver større end hvis man havde stemt på den tabende side. Næ, vil man virkelig melde sig ud, skal man gøre sin stemme ugyldig.

Ironien er så tyk, at den kan skæres i skiver, hvis man ikke stemmer, og bagefter brokker sig over vinderen...

En anden eklatant kvajer er at stemme (f.eks til regionsvalg) på en liste som knap har en kinamands chance for blive valgt... men ikke have tjekket om de er i valgforbund med nogen man ikke synes om...

...
I gamle dage var der en svensk tegneserie, som havde fået navnet "Arne And" på dansk.
Arnes valgsprog er:

"At tænke før man taler, er som at tørre sig i røven før man skider"...

"Born to Run" er fra 1975... og det er stadig en fed plade.
Hej Christian.
Ha ha, tak for dagens griner 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også