En åben debat tråd.

Efter at være blevet beskyldt for at trække en debat i en forkert retning (off topic),  er dette er en tråd hvor alt kan sættes til debat, og Off Topic IKKE eksisterer

Så ordet er frit... kom glad 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så kan vi jo starte med at høre om hvorfor Henrik har den BØH mand af et link liggende i sin avatar
Min avatar er et billede fra en international bonsai udstilling i London, jeg deltog på i 2005, dog uden selv at have et træ med...

Hvis det var min underskrift du hentyder til. Ja så vil jeg betegne mig selv som en af danmarks største Pink Floyd fans, og den hjemmeside jeg linker til er jeg med administrator på sammen med 2 andre gutter.
Siden vil så blive nedlagt i løbet af dette år, da vi har indset at visse ting ligeså godt kan drives videre på Facebook, så der har vi oprette en gruppe for danske Pink Floyd fans.

Jeg har været fan af Pink Floyd siden 1976, så det er bestemt ikke en ny dille... jeg har alt der er udgivet af plader, cd'er, dvd og videoer, foruden et hav af bootlegs og andre memorabilia.
Desuden rejser jeg gerne til typisk England for at se dem, (selvom jeg har set dem de gange de har været i Danmark også )  og de senere år har de ikke optrådt sammen, (bortset fra en enkelt koncert i 2005, hvor de spillede 3 numre ) så det har været hver for sig, men det gør intet for en rigtig fan, der benytter en hver lejlighed for at høre dem live.  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Ja det var nu Pink jeg hentydede til, det er lidt pjattet at linke til en død side, syntes du ikke

Men vi skal vel have gang i noget her, jeg syntes at vores stats minister er en radmager stage, med for meget krigsmaling

Hej.
Så må du jo stemme anderledes næste gang.
Det bliver lidt nemmere, da der er et stk. mindre parti at stemme på, åbenbart.
Inden de får samlet sig til noget, er der gået en del tid

mvh

varmetossen

For første gang stemte jeg ikke, syntes simpelthen ikke der var noget der var værd at bruge tid på. Det ville faktisk være en ide om der var en rude på stemme sedlen der viste at vi godt vil stemme men ikke på nogen af de opstillede !
Annonce
du var vel for doven til at gå op og aflever en blank stemme
Citat:
at VORES stats minister
Citat slut!

Hold mig uden for!!

Med venlig hilsen
ktm

Årh - sart
Helt ærligt, hvad har forskellen vist sig at være. Og det var vel også det SF kløjsedes i.
Danmark er ikke større end en stor forretning, og er alt for lille til partipolitik.
Hvis fornuften kunne styre, kunne vi komme rigtig godt afsted.

mvh

varmetossen

Hvordan kan det være, at højre spor på en motorvej efterhånden ikke anvendes længere mens venstre spor er overfyldt?

For år tilbage var det primært under passage af Fyn at fænomenet kunne observeres, deraf tilnavnet den fynske syge, men efterhånden ses det flere og flere steder.

Måske billedet herunder kunne være til inspiration for ny skiltning på motorvejene?
Skrevet af Sluppermand den ældre på 01 feb 2014 23:31

Skrevet af Håndværkeren på 01 feb 2014 20:54

Men vi skal vel have gang i noget her, jeg syntes at vores stats minister er en radmager stage, med for meget krigsmaling

Hvis vi skal have gang i noget herinde, kan jeg vel passende spørge dig, hvorfor du skulle dræbe den diskussion "PinkHenrik" og jeg havde i tråden omkring overtrædelse af rygeregler?

Du var jo med meget langt hen ad vejen med dine meninger om sjov tobak og andet, men _pludselig_ kunne du tilsyneladende ikke længere følge med og så kom du med en latterlig kommentar om at vi to "kamphaner", "PinkHenrik" og jeg,  burde finde et andet forum/en anden tråd??

Jeg er helt på det rene med, at "PinkHenrik" og jeg har meget bedre indsigt i forholdene hos samfundets misbrugere end du har og nogensinde vil få, men _hvorfor_ måtte vi ikke fortsætte diskussionen, der blev standset på grund af dig og dine kommentarer; hvorfor var det dig så magtpåliggende at ødelægge tråden??

Hvis du ikke _bryder_ dig om indholdet i en diskussion i dette forum , hvorfor lister du så ikke bare ud og holder din kæft og lader andre diskutere så længe lysten er tilstede ??

Og hvis du ikke kan _følge_ med, hvorfor må andre så ikke fortsætte diskussionen; hvorfor lister du ikke bare ud, holder din kæft og lader andre diskutere det der rækker ud over din fatteevne??

At du har skrevet 16589 indlæg giver dig sgu´ ikke nogen form for veto-ret overfor andres indlæg og du er ikke ansat som tråd-politi, selv som du nogle gange opfører dig som sådan.

Jeg synes ærligt talt ikke du kan være din opførsel i tråden omkring rygeregler bekendt.

Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også