Skrevet af Sluppermand den ældre på 01 feb 2014 23:31
Skrevet af Håndværkeren på 01 feb 2014 20:54
Men vi skal vel have gang i noget her, jeg syntes at vores stats minister er en radmager stage, med for meget krigsmaling 
Hvis vi skal have gang i noget herinde, kan jeg vel passende spørge dig, hvorfor du skulle dræbe den diskussion "PinkHenrik" og jeg havde i tråden omkring overtrædelse af rygeregler?
Du var jo med meget langt hen ad vejen med dine meninger om sjov tobak og andet, men _pludselig_ kunne du tilsyneladende ikke længere følge med og så kom du med en latterlig kommentar om at vi to "kamphaner", "PinkHenrik" og jeg, burde finde et andet forum/en anden tråd??
Jeg er helt på det rene med, at "PinkHenrik" og jeg har meget bedre indsigt i forholdene hos samfundets misbrugere end du har og nogensinde vil få, men _hvorfor_ måtte vi ikke fortsætte diskussionen, der blev standset på grund af dig og dine kommentarer; hvorfor var det dig så magtpåliggende at ødelægge tråden??
Hvis du ikke _bryder_ dig om indholdet i en diskussion i dette forum , hvorfor lister du så ikke bare ud og holder din kæft og lader andre diskutere så længe lysten er tilstede ??
Og hvis du ikke kan _følge_ med, hvorfor må andre så ikke fortsætte diskussionen; hvorfor lister du ikke bare ud, holder din kæft og lader andre diskutere det der rækker ud over din fatteevne??
At du har skrevet 16589 indlæg giver dig sgu´ ikke nogen form for veto-ret overfor andres indlæg og du er ikke ansat som tråd-politi, selv som du nogle gange opfører dig som sådan.
Jeg synes ærligt talt ikke du kan være din opførsel i tråden omkring rygeregler bekendt.