Anskaffe firmabil

Hej alle sammen.

Jeg står og skal starte mit eget firma op.

Men, mangler kapital til en firmabil.

Tænkte der er disse muligheder :

Køb, Leje og Leasing.

Leasing skulle efter sigende være for dyrt, køb er udelukket, så at leje en varevogn er nok løsningen.

Nogen der har erfaring med dette ?

NOgen der ved hvordan og hvorledes med reklamer på vognen, rep, service osv ?

På forhånd tak.

Og go weekend

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Alt andet end at købe er dyrere.
Dk flyder over med brugte varevogne, som jeg formoder det skal være. Der er firmaer der reklamerer med ingen udbetaling, men der skal man måske se sig lidt godt for. Kender dem ikke.
Du skal lige overveje, om der brug for privatkørsel i den, af hensyn til momsen.
Det er ubehageligt dyrt at blive taget i at snyde.
Det var bare lidt. Der er nok mange herinde, der er megt mere erfarne.

mvh

 varmetossen

Hvorfor skulle leasing være dyrere end leje? det er jo i bund og grund det samme, leasing er bare over en længere periode..  her der noget microleasing, det er måske noget http://www.europcar.dk/dk/priseksempler/mikroleasing.aspx

Men enig i at du burde købe en brugt bil, det giver god mening i starten, også købe/lease en ny bil når du har fundet fundamentet til det..
Hvilken type skal det være, kasse eller lad, hvor stor??
Tak for svar !
Ja undskyld, glemte helt, det er en varevogn som Toyota hiace , Renault traffic eller opel vivaro. Er mest til en Traffic eller Hiace
Problemet er blot jeg ikke har råd til at købe bilen nu, derfor tænkte jeg på at leje..
Hej.
Glemte i farten, at det første du får brug for er en revisor, altså en, der kan råde og vejlede dig i starten og ikke en, du bare afleverer bilag til.


mvh

 varmetossen

Annonce
Skrevet af Klaus Lundstedt på 31 jan 2014 17:48

Hej.

Glemte i farten, at det første du får brug for er en revisor, altså en, der kan råde og vejlede dig i starten og ikke en, du bare afleverer bilag til.





mvh


Min hustru er bogholder

Så dén del er der 100 % styr på

ByggerOm skrev den 31-01-2014 19:04:02

Min hustru er bogholder

Så dén del er der 100 % styr på

 Hvad siger hustruen så omkring firmabil, ud fra en økonomisk vinkel? 


MVH Njord
Njord: Det var godt nok en ældre tråd du finder frem. Jeg håber der er blevet råd til at købe firmavogn / vogne. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
En Renault traffic koster 1920,- pr måned. Hvis du ikke har råd til det, så har du ikke nok kapital til at starte som håndværker (er selv selvstændig)

---------------------------------

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis