Køb af værktøj i tyskland

Hej.
Jeg vil høre om nogen af jer har erfaring med at købe værktøj i tyskland.
Det jeg skal bruge af værktøj er bare noget håndværktøj og nogle værktøjskasser.
Jeg har fundet det jeg skal have inde på Wattoo.dk til en samlet pris på 2500 kr.

Vil nogen af jer mene at det er billigere at hente det i tyskland inkl brændstof end at købe derinde?
Og hvorhenne i tyskland er det så.
(Ps. Det hele er BAHCO værktøj)

Mvh. Maarten Kjær

Elektriker
"Alt er volt"
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan i dit tilfælde ikke betale sig, for du skal jo med færgen over og det er ikke helt billigt, selvom du tager en endags billet.
Du kan købe meget Bahco værktøj hos Onkel Harald i Oense som vi sir på Fyen. og kvaliteten er nøjagtig den samme som hvis du køber det i en eller anden dyr mærkevare butik.
Men du vil ikke dele den med os?
Jo, er bare ikke sikker på om den er reel.
Altså om man får det man betaler for..

http://bahco-germany.de/Startseite


Elektriker
"Alt er volt"
Ja hvis du selv henter tingene i Tyskland, men vil du have det tilsendt skal du nok regne med at høre fra Told og Skat.
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 30 jan 2014 23:56
Ja hvis du selv henter tingene i Tyskland, men vil du have det tilsendt skal du nok regne med at høre fra Told og Skat.
Ikke fra Tyskland eller andre EU lande.

Ellers er Ebay.de et godt sted at handle, og der man finde så godt som ALT på siden.
Selv har jeg over 40 køb der, og har ikke oplevet problemer en eneste gang.

Er man så ikke så god til det tyske, kan man lave købet på den tyske side, og så gå ind på den danske version, og afslutte handlen der.

Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.

Ebay er fantastisk.. Jeg køber også reservedele til mit værktøj derinde, til priser hvor danske shops ikke kan være med.



Husk at alt under 80 kr. inkl. fragt er told og afgift frit..



Ellers køb i Tyskland eller England, da det er EU. På den engelske side kan du i venstre side vælge kun at se vare fra EU lande.

Har over 110 køb derinde


Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Og det SKAL være bahco? Ikke et eneste ondt ord om bahco, men de er lidt til den pebrede side med nogle af deres ting. Ingen tvivl om at det er lækkert, men eksempelvis fastnøgler, kan fåes i rigtig god kvalitet fra andre fabrikanter til mere rimelige penge. :-) eksempelvis cento, bato osv. Tjek f. eks vcfyn.dk. De sælger også til private....
Det kan du have ret i. Det jeg leder efter er et elektriker værktøjsbælte og et par tasker. Har det meste værktøj mangler lige nogle få dyre ting og opbevarings kasser.
Bahco er generalt dyrt. Men man får også det man betaler for.

Elektriker
"Alt er volt"
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis