Gulvisolering har ikke virket

Hej! Jeg bor i en ejerlejlighed på 2. sal med kviste, og jeg har lige fået isoleret under alle mine gulve med det her papiruld. Mine 3 skunke er også blevet isoleret ligeså. Men det trækker stadig ud ved gulvet ved dem. Jeg føler ikke at jeg kan mærke nogen ændring, kan det lade sig gøre? Jeg har set håndværkerne udfører alt arbejde og der er blevet isoleret alt det der var plads til. Men det kan da bare ikke være rigtigt at jeg stadig har en kold brise ved gulvet?  Håber nogle kan hjælpe! Og jeg har kontaktet firmaet i dag over mail og venter på svar, men ville gerne have andres synspunkt på sagen også. Har selvfølgelig valgt et firma med garanti og det hele, men ville gerne høre hvordan det kan være muligt at jeg ingen ændring mærker herhjemme.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Det er så fordi det er træk, så der skal lukkes sprækker, enten med en fugepistol eller ved at stoppe noget i, isoleringsmateriale måske.
Det opstår fordi det kan blæse ind i skunken når vinden sætter tryk på og så kommer det videre ind i dine rum.

mvh

 varmetossen

Hej.
Papirulden er ikke lufttæt, så når vinden skaber overtryk i skunken finder den kolde luft gennem alle sprækker og så desværre ind til dig.

mvh

 varmetossen

Okay Men hvis jeg fuger alle sprækker vil det så give mig en varmere lejlighed? For vinden vil vel køle ulden samt mine vægge som også er rigtig kolde? Mvh
Hej
Det vil altid være vigtigt at fjerne træk, da det er konstant indstrømning af kold luft, og kilderne kan være mange. Jeg har oplevet i et 6 år gammelt hus at der stod en strid vind ned fra nogle lampesteder.
Under vindueskarme kan det også forekomme.

mvh

 varmetossen

Okay, mange gange tak for dine svar! Mvh
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis