Ny undenbords motor

Skulle du lige stå og mangle en motor til jollen, var det måske lige den her på "kun" 557 Hk.
 http://www.youtube.com/watch?v=6zmb-Tisuc

Jeg har skrevet adr. rigtigt, men får den besked at den ikke findes, så prøv selv
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er det dem her: www.youtube.com/watch?v=azh0ycJa4Pw 

Tja, de får godt nok min 18 HP's til at ligne et par årer. Men de 20 mil min kan rende på en 16 fods alujolle er nu alt rigeligt til mig.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Håndværkeren på 29 jan 2014 00:28

Den ligner dem bortset fra at den er lyseblå og altså på de 557 hk for en motor !

Ååååårrrrh Leif, tror du ikke de ville glo i stråler hvis du kom luskende med sådan en på bagsmækken i den lokale havn

De findes også i lyseblå så jeg. Prøv at indtaste 557 hp i søgefeltet på youtupe.

Tror nok folk vil glo noget da jollen nok må bygges på en flåde for at bære en sådanne "øjenbæ". Det bliver jo nok noget af en opstilling.




Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Her har farven fået en anden kulør: www.youtube.com/watch?v=bzmb-Tisu5c  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det var den jeg prøvede at linke til 
Men med det her windows 8 kan alt ske, der sker de underligste ting med min computer. Eks. kan jeg ikke se you tube i højere opløsning end 480 !
Men nu har jeg købt en window 7 som bliver instaleret istedet for det lort
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 29 jan 2014 17:44

Det var den jeg prøvede at linke til 

Men med det her windows 8 kan alt ske, der sker de underligste ting med min computer. Eks. kan jeg ikke se you tube i højere opløsning end 480 !

Men nu har jeg købt en window 7 som bliver instaleret istedet for det lort

Jamen dog! Heldig har man nogen gange lov at være.

Dine problemer skyldes ikke W8, kører selv med en uden problemer af den slags.

Hvis du sletter http:// fra dine link virker de næsten altid. Det er et velkendt LDS problem.  Prøv at kigge på mine link's.

Kan selv se 1080 HD på min computer på en trådløs WIFI forbindelse uden problemer på en halv så hurtig forbindelse som din. Problemerne, du har, skyldes formodentelig dit/din modem/router.




Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nu har jeg jo fiber og ved sidste måling viste den at jeg kan sende og modtage med over 50.000 mbps, så vidt jeg lige husker, så jeg er sikker på at det er den skide W8 det er galt med, der mange andre problemer bla kan den ikke samarbejde med PDF filer, der kommer bare nogle fuldstændigt u forståeligt snask ud af det med mystiske tegn o.s.v.
Nu har jeg fra råd fra andre bla. min IT mand købt W7 og får den installeret i morgen aften så håber jeg det er overstået med al den pjank.
Den giver mig dagligt besked om at nu kan jeg opdatere til W8,1 det har jeg gjort flere gange, og alligevel skriver den at jeg kan opdatere til W8,1 det give en masse bøvl hver gang den skal opdaterer da den bla. slår min Firewall til på windows og den skal være slået fra p.g. min Bullguar antivirus scanner.
Det er nok muligt at du kan mere med det her computer væsen end jeg kan, jeg må betale mig fra det. Jeg havde aldrig problemer med mit Wista det cyklede bare der ud af.
Skrevet af Håndværkeren på 29 jan 2014 20:28

Nu har jeg jo fiber og ved sidste måling viste den at jeg kan sende og modtage med over 50.000 mbps, så vidt jeg lige husker, så jeg er sikker på at det er den skide W8 det er galt med, der mange andre problemer bla kan den ikke samarbejde med PDF filer, der kommer bare nogle fuldstændigt u forståeligt snask ud af det med mystiske tegn o.s.v.

Nu har jeg fra råd fra andre bla. min IT mand købt W7 og får den installeret i morgen aften så håber jeg det er overstået med al den pjank.

Den giver mig dagligt besked om at nu kan jeg opdatere til W8,1 det har jeg gjort flere gange, og alligevel skriver den at jeg kan opdatere til W8,1 det give en masse bøvl hver gang den skal opdaterer da den bla. slår min Firewall til på windows og den skal være slået fra p.g. min Bullguar antivirus scanner.

Det er nok muligt at du kan mere med det her computer væsen end jeg kan, jeg må betale mig fra det. Jeg havde aldrig problemer med mit Wista det cyklede bare der ud af.

Tja, pdf er ve3l bare for du du mangler læseren: www.get.adobe.com/dk/reader/ 

Tja, frygter nu mest din edb mand ser dig som en god stabil indtægtskilde.

Hvad er din hastighed nu ???  www.borger.itst.dk/verktojer/bredbaandsmaaleren




Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Down 47000 up 52000

Jeg er ret sikker på at han ikke regner mig for at være en penge maskine, 399,00 kr. for 3 timers arbejde !
Skrevet af Håndværkeren på 29 jan 2014 21:31

Down 47000 up 52000



Jeg er ret sikker på at han ikke regner mig for at være en penge maskine, 399,00 kr. for 3 timers arbejde !

Det ser jo fint ud med de hastigheder.

Nej, det lyder jo ligefrem billigt. Det er jo godt en W7 ikke skal overvåges når den installerer sig selv.  Så er det og håbe at det hjælper.




Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis