Ny gasdæmper til pressalit toiletspand

Vores toiletspand er blevet lidt doven.

Det er en Pressalit væghængt model, der åbnes ved at trække ud i spanden. Og den skulle så selv lukke igen. - men det gider den ikke...

Så mit spørgsmål er, om nogle af jer, kære Lds'ere kender et sted, man kan købe sådan en gasdæmper.
Jeg har selv fundet en til omkring 200,- men vil lige høre, om det ikke kan gøres billigere

http://saninetto.dk/leverandoerer/pressalit/badevaerelsestilbehoer/31062-pressalit-gasdaemper-til-toiletspand

Hilsen Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Vores toiletspand er blevet lidt doven. Det... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Fantastisk. Intet mindre :-)

Jeg ringede til Pressalit (87888990) og fik en yderst behagelig fyr i røret.
Jeg satte ham ind i problemet. Og han sagde, at han præcis, havde sådan en gasdæmper til at lige ved siden af ham. Og den ville han sende til mig.
- Og da det nu gik så godt for mig, nævnte jeg lige vores toiletsæde, som lukker lidt hårdere i, end da det var nyt. Og sørme, om han ikke spurgte om det var brættet eller sædet. For i 9 ud af 10 tilfælde, er det sædet. Og så er det den venstre!

Sådan én kommer der også med posten :-)

Hvor er det dog dejligt, at få sådanne oplevelser. Jeg troede, at jeg skulle til at bortforklare, min manglende kvittering osv. Men det behøvede jeg ikke.

Pressalit, får Thumbs Up, herfra.

Næstformanden

Dejligt du har fået en god oplevelse.

Jeg gætter på det er Per du har snakket med :-)

MVH Njord :-)

MVH Njord
Præcis, Njord.

Meget behagelig, at tale med.

Næstformanden

Per er jo en af "min" gamle folk :-)

MVH Njord

MVH Njord

Så var der lige tid til at kigge på husets mange projekter, startede i det små med toiletspanden der ikke ville lukke.

Søgte så og fandt jeres tråd, prøvede lykken, ringede til Pressalit som Næstformanden havde foreslået i 2014 og... bingo! Morten i røret, meget behjælpsom og sender straks to nye dæmpere til hver spand.

Forhørte mig også om hjælp til snask fra toiletsædets beslag og han lægger to nye beslagsæt med i kuverten.

Det er da service! Og godt vi har lds-forum!

Dejligt at høre min gamle arbejdsplads fortsat yder go service.

Kender ikke lige Morten, i gamle dage ville det have været Per der havde været den hjælpsomme sjæl... Arbejder i øvrigt sammen med Per´s nevø nu :-)

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis