Klinker i badeværelse

Jeg har desværre fået sådan nogle grøn/bunlige pletter på mine klinker i badeværelset. Har prøvet med vand og sæbe og noget klinkerens. Dette har har ikke fjernet dem.
Er der nogen der evt. har nogle ideer til hvad jeg kan prøve for at få fjernet pletterne?



Mvh.

Mikkel

Mvh.

Mikkel
Jeg har desværre fået sådan nogle grøn/bunlige... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis fu kender en landmand, især en der har en flok køer. Så få noget f 60, en liter rækker uendeligt lang.

Men det er ikke legesager, det er meget ætsende og dampende. Fugt fliserne og især fuger op, en hel dag en gang i timen. Tricket er at fugerne ikke skal duge det, for så forsvinder de snart.
Nu siger nogle nok det ødelægger alt. Men malkestalden her, har fået den behandling, efter behov, siden 78. Og sækken med fliseklæb er fra 1980, så det kan ikke skade ret meget, bare det er fugtet.

Ellers ville jeg ikke være bange for klorin eller salmiak, fugt er igen nøgleordet. Toiletrens er også godt, det er næsten det samme som f60 bare mildere
Du kunne også forsøge med et par køkkenruller og en liter Minuskalk fra Netto.

Jeg vil tro det hele kan klares for en 20'er

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Skrevet af Håndværkeren på 01 feb 2014 00:51

Når vi nu er i gang så lad os da foreslå brug af kogene triklor, det fjerner alt


Så så håndværker, nu skal du ikke opfordre spørgeren, til at dræbe sig selv, kogende triklor er dødbringende, og fjerner for øvrigt ikke alt skidt.

Ja det er lige så giftigt som hvis du blander salmiak spiritus med klorin, har haft en bekendt der døde af den blanding, det høre så lige med at hun også havde astma.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også