Salg af Dong

Hvis man er utilfreds med at dele af Dong skal sælges til en grådig amerikansk bank som enda er i skattely ,så kan man skrive under her:  skrivunder.net
Vi er mere end 100000 der har skrevet under................

elektriker fra jævnstrømmens tid
Hvis man er utilfreds med at dele af Dong skal... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu må vi så håbe på at Goldman Sachs ikke gør brug af deres monopolsituation til at skrue op for priserne over for os. Vi kan jo ikke gøre andet end makke ret og komme til lommerne i det tempo vi bliver beordret til det. Meeen, mon de vil være så fæle????
Men sikke dog en cirkusforestilling med Sølle Fjolser.

Med venlig hilsen
ktm

Det bliver svært at sælge cirkusbilletter i den kommende sæson. Vi har allerede set for mange klovnenumre.
Og godt det ikke er mig, der skal skrive tekster til årets revyer. Det bliver svært at lave noget der er mere absurd en den virkelighed vi har oplevet på det seneste.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Ja ikke engang Adam Prise kunne have haft fantasi til at skrive et sådant plot ind i "Borgen" 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af Chr. på 30 jan 2014 17:33
Det bliver svært at sælge cirkusbilletter i den kommende sæson. Vi har allerede set for mange klovnenumre.
Og godt det ikke er mig, der skal skrive tekster til årets revyer. Det bliver svært at lave noget der er mere absurd en den virkelighed vi har oplevet på det seneste.

Chr.

Og lige præcis på grund af de mange klovnenumre der har været på det sidste, må der også snart komme nyt valg  

Nu har vi så set masseflugt fra SF til Socialdemokratiet og nu i dag også til de Radikale så tænker jeg:

Det er pinligt at være vidne til levebrødspolitikere der meler dere egen kage, og lige pludselig har fået ny politisk mening bare fordi det ikke går efter deres hoved  

Jeg kunne så godt tænke mig et folketings valg hvor ingen, jeg gentager INGEN stemte, efter devisen: War brakes out... and nobody turns up.
Eller i det mindste at vælgerne gav de fjolser en ordenlig olfert og smed dem på porten...

Jeg vil da håbe at vælgerne husker deres faneflugt og straffer dem hårdt når valget kommer!  

Som Charlie Brun sagde: Jeg græmmes...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis