gulvvarme

Jeg har lavet gulvvarme i beton og har nu problemer med at få varme på. Vandet cirkuleter ikke??
Styringssystemet med pumpe osv hænger på væggen cs 140 cm oppe. Kan problemet væte at det hænger for højt i forhold til gulvene ? eller hvad kan det skylded?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej..
Hvis der er vand på, skulle det nok virke, men det lyder ski lidt anderledes.. men prøv at udlufte pumpen, sidder den så højt er der nok luft i den, og så virker det ikke.. // Jan

Sæt en vandslange på og skyl alt luften ud af gulvet med "fuld skrue" på hanen. Det kan somme tider hjælpe.

Problemet skyldes ikke placeringen af "styringssystemet", som du kalder manifolden og pumpe.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tak. Jeg prøver de forslåede metoder og vender tilbage hvis det fortsat ikke virker
Jeg har stadig ike fået det til at virke. Jeg kan ikke udlufte pumpen da den ikke har en udluftningsventil. Og jeg har nu spulet det igennem med vand og fået slt luft ud af slangerne. Så nogele andre forslag
Skrevet af Bylang på 26 jan 2014 11:52

Jeg har stadig ike fået det til at virke. Jeg kan ikke udlufte pumpen da den ikke har en udluftningsventil. Og jeg har nu spulet det igennem med vand og fået slt luft ud af slangerne. Så nogele andre forslag
For at følge dig, bør vi nok have et eller to fotos af stedet hvor du mener problemet er samt forklaring ud fra billederne.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis