fladskærm

Hej alle.

Jeg skal have købt en ekstra fladskærm til køkkenet, den skal hænge på væggen.

Den skal være så tæt på væggen som muligt, da det kommer til at se åndsvagt ud hvis man kan se bagved den.

Spørgsmålet er ... er det fladskærmen som bestemmer hvor tæt på væggen den kan komme eller er det beslaget?

Et par forslag til skærm og beslag modtages gerne. Maks 32 tommer..
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er beslaget der afgør det. Men køb et LED tv og gerne et af de ultratynde, det ser pænest ud. Den elendige lyd lærer du nok at leve med, når det kun er til brug i køkkenet :-)

Der findes forskellige beslag i de ultra tynde versioner, så tv'et kommer så tæt på væggen som muligt.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hej

Jeg vil mene det er beslaget der bestemmer hvor tæt dit TV kan komme på væggen.
Det ophæng jeg vil mene er mindst, er et såkaldt wireophæng, som dette http://www.av-connection.dk/?PGr=4405&ML=545

Udover det, skal du også være opmærksom på hvordan indgangene er placeret på det tv du vælger.. Det er nemlig ikke alle producenter der har tænkt så meget over det - men det kommer også an på hvilket udstyr du skal tilslutte tv'et.
En sidste mulighed er selv følgelig at under sænke dit TV så det bliver plant med væggen, et større arbejde, men kan se særdeles raffineret ud 
Så skal du have fat i et wirebeslag som linket til længere oppe eller dette : http://www.av-cables.dk/vaegbeslag-32-42/ultra-slim-vaegbeslag-til-32-42.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Sidstnævnte har vi selv og TV'et kommer meget tæt på væggen. TV'et skal være et tynd LED tv. Men vær opmærksom på, at de tynde / slanke modeller ofte er dyrere end det lidt "tykkere".

Nu spørger du også til TV, men skriver ikke hvad det må koste. Men jeg ville se på Panasonic f.eks. TX-L32E6Y. Overvej dog om i har plads til en 42". Man kan aldrig få det stort nok!
Tak for svarene. jeg prøver wirebeslaget
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis