Vaskemaskinen - vasketid

Har købt denne vaskemaskine for 1,5 uge siden, og fået den sat til af en vvs mand.

Candy vaskemaskine AQUA 1041D1-S - Elgiganten

Nu har jeg vasket 3 gange i maskinen. Og første gang var den 3 timer om at vaske en alm. 40 graders vask, og de to sidste gang har den været 2 timer om det. Er det normalt for en ny vaskemaskine som kun er 1,5 uge gammel?
Det skal nævnes at maskinen er sat til jordstik med 220 volt og den tager kun koldt vand ind, så vandet skal selvfølgelig varmes op først. Der står intet i manualen om, hvor længe den skal være om at vaske de forskellige programmer.
Synes måske bare, at en ny maskine burde være lidt kortere tid om at vaske en alm. 40 graders vask. Kan der være en eller anden defekt ting i maskinen, som gør at maskinen er 2 timer om at vaske.

Mvh.

Mikkel

Mvh.

Mikkel
Har købt denne vaskemaskine for 1,5 uge siden, og... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Min nye maskine er også A+. Må bare acceptere vasketiden, da det jo står i specifikationerne. Maskinen står i mit køkken, hvor der ikke er plads til en "normal" størrelse maskine. Derfor købte jeg denne, da den passer i målene. Har ikke kunne finde andre end denne maskine med disse mål (h: 69cm x b: 51cm x d: 44cm). Har nemlig godt set at man kan få nogle maskiner som tager 5-5,5kg, men de har stanard mål desværre.

Mvh.

Mikkel
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis