bygge legehus

Er der nogen som har erfaring med selv at lave et legehus til ungerne?
evt hvordan?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor spørger du ikke på Sexdebatten, når du nu er så glad for at linke til den 
he he, så skal jeg måske heller ikke skrive her, med den side jeg linker til...

Til trådstarter: Der er mange tekniske skoler der fremstiller legehuse, da eleverne skal lære at bygge huse... måske er der en i nærheden af hvor du bor, og de bliver vist solgt for en slik (eller noget der ligner prisen på tømmeret).

 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Nej det burde du nok ikke Henrik, men på den anden side ved vi jo at du godt kan være fyldt med fup og fiduser 
Der er såmænd ikke noget fup i det, når jeg påstår at jeg er en af danmarks største Pink Floyd fans... men om det har noget med LDS at gøre er jo mere tvivlsomt

På den anden side, så kan mange af de ting som folk skriver i deres "underskrift" godt tolkes hen i fritid, af en eller anden art...

Skal jeg forsvare Dreamer81, kunne man da godt påstå at sex og samliv hører ind under kategorien Lav Det Selv

Husk på: Sex er ligsom at spille bridge...enten skal man ha' en god partner, eller også en god hånd     

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Som du dog kan sige det unge mand 
Jeg holder mig nu til Jean Michel Jarre  det finder jeg er den rene cacao for øregangene, men har da en del Pink Floyd  også, egentlig kunne man jo sige at Hr. Floyd var med til at inspirere til Hr. Jarre Men begge kræver et ordentligt lyd anlæg der kan få væggene og vinduerne til at vibrere 
Enig ! musik skal ikke høres... det skal føles   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis