Tilsyneladende normal 'landing' i garage !!!

  www.youtube.com/watch?v=hQZOUODpYIE 

Gad vide hvor den person har været henne og hvor lang tid den tur mon har taget ??? 

PS. Slå engelske tekster til i "CC" menuen, det letter forståelsen.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Uha den dame er noget over-forsigtig, men da hun endelig fik/tog mod til sig gik det næsten for stærkt


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Skrevet af maskinsnedker på 22 jan 2014 14:29

Uha den dame er noget over-forsigtig, men da hun endelig fik/tog mod til sig gik det næsten for stærkt

Ja der var ligefrem panik på til sidst eller også var bilen ved at gå i stå, der kommer jo tre hurtige klem på klampen før det går hurtigt.  

Kommentatoren siger jo det samme skue gentager sig næste dag. Undres dog over hun tilsyneladende ikke lærer "hen af vejen". 

Og så kunne jeg jæklens godt tænke mig at følge efter når hun letter, for at se hwon hun dog klare den tilsyneladende vilde trafik der er ovre i Vodka-land.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Og så siger man, at man ikke får motion ved at køre i bil!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 22 jan 2014 20:41
Og så siger man, at man ikke får motion ved at køre i bil!!
Så så, det kommer vist helt an på hvem man er.   Meennn, du gør måske ??? 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg går da ud til bilen, der står 3-4 m fra huset, og ellers føler jeg mig frem.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis