Besvarelser af nye tråde

Det undre mig ofte at der er så mange der er inde og kigge på en tråd, men ikke kommer med bare et lille råd 
Se nu tråden om en der gerne vil have lidt hjælp til at lave en trappe, 85 har været inde og kigge, men ikke en har besvaret ! ! ! 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 22 jan 2014 11:43
Det undre mig ofte at der er så mange der er inde og kigge på en tråd, men ikke kommer med bare et lille råd 
Se nu tråden om en der gerne vil have lidt hjælp til at lave en trappe, 85 har været inde og kigge, men ikke en har besvaret ! ! ! 
Jamen Jørgen, det er jo ikke sikkert at flertallet har noget fornuftigt at berette ???

Og så er en stor del af kiggerne sikkert også de såkaldte "botter".

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jørgen har en trang til at lægge sigt fodtryk i de fleste tråde..
Og OK med det, men de fleste af os mangeårige brugere "nøjes" med at kommentere når vi har noget at tilføje.... og helst noget brugbart...

Skal jeg kommentere på eksemplet, er forklaringen måske netop at det ikke er så entydigt at svare på.. og selve spørgsmålet kan være lidt svært 100% at forstå...

Jeg forstår vist ikke helt hvad der spørges til, men har nu kommenteret på indlæget.. og om han så kan bruge det eller ikke skal jeg bestemt ikke kunne vurdere... For mit svar er langt mere generelle betragtninger en noget rigtig konkret svar på hans spørgsmål!

MVH Njord :-)

MVH Njord
Enig. Ingen grund til at spille andres tid, hvis man ikke har noget fornuftigt at bidrage med.
At der er mange svar til en tråd er ikke ensbetydende med, at spørgeren har fået svar på sit spørgsmål. Et enkelt klart svar fra den rigtige er meget mere værd en 20 vage svar, hvor halvdelen ikke relevante.
Jeg er ofte inde og se på nye tråde. Mange gange er det bare af nysgerrighed, og kan jeg bidrage med noget jeg selv mener er nyttigt (eller lidt humoristisk), så skriver jeg et aller andet, og ellers går jeg videre til en anden tråd.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Kunne være jeg blot skulle sende en PM til Koluda, han må da om nogen vide det, eller Maskinsnedkeren 
Annonce
Jeg vil da også sige at jeg ser mange tråde, som jeg ikke svarer i, alene fordi jeg ikke ved eller evner at svare.
Men derfor kan man jo godt læse tråden, og følge med, for man kan jo lære noget, eller i det mindste læse andres gode ide'er.

Jeg har feks læst tråden hvor du øser af din viden, som skrædder, til en spørger om snit til en kjole... jeg har ikke en dyt forstand på kjoler(udover at konen en sjælden gang hiver en over hovedet), men det er alligevel sjovt at læse tråden

Derimod er det sjældent at jeg læser tråde om biler. Jeg ikke har kørekort og aldrig har kikket nærmere på en bil, endsige skruet på en... så der holder jeg mig helt i baggrunden, for ikke at fremstå som totalt tåbe af en mand 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Det piner da også mig, når jeg ser en tråd stå ubesvaret hen, og nogle gange forsøger jeg så, selv om jeg måske ikke er 100% sikker i min sag, nu som f.eks. den med ekspansionstanken. Der svarer jeg så, ud fra de mange erfaringer jeg selv har og har set, men alligevel var det ikke helt korrekt. Omvendt kom der så gang i besvarelserne!
Men er det noget, jeg slet ikke er sikker på eller selv har prøvet, ja så holder jeg mig i skindet,
Jeg har ikke nogen ambition om at svare, bare for at komme med et indlæg. Men det kan man jo have forskellige holdninger til.
Jeg læser også mange flere indlæg og tråde end jeg blander mig i.

Og i øvrigt holder jeg meget mere af at sidde og læse her, end at se flertallet af TV-udsendelser. Det er sjældent, at jeg ikke lærer et eller andet!

Med venlig hilsen
ktm

Ja der må jeg jo tilstå at jeg ofte besvarer uden at have helt tjek på tingene i tråde der har stået længe, for så ved jeg at der straks kommer nogen og skælder mig ud, men samtidig fortæller spørgeren hvad der skal gøres. At jeg så bliver kaldt manege klovnen betyder mindre for mig, der kom gang i tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis