hvordan fjerner jeg gammelt gulvtæppe klister

Hey har lige pillet et gammelt væg til væg  gulvtæppe af i min lejlighed, under ligger der det fineste gamle plankegulv men det er dækket af en hel masse gammelt klister fra gulvtæppet. Hvordan fjerner jeg det lettest så jeg kan få slebet gulvet ??? 

Man kan ik flytte den perfekte lejlighed, men man kan gøre den uperfekte lejlighed med den rette placering perfekt :- 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Acetone eller cellulosefortynder vil jeg mene kan ta' det.

Ellers kan en lim/lak skraber, den skal bare være skarp.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
super, tak det må jeg prøve, har prøvet med en skarp skraber men den tog gulvet med, så ik lige den store interesse i det :-)


Man kan ik flytte den perfekte lejlighed, men man kan gøre den uperfekte lejlighed med den rette placering perfekt :- 

Husk! ( Personlige værne midler )

At ta' en maske på eller lufte kraftigt ud, de dampe de væsker udvikler er meget usunde.

Men det giver vel sig selv.

Opløsningsmidler kan også skade via optagelse gennem huden.

Og endelig ingen åben ild.

 


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Hej

Jeg plejer i mit job som vicevært at bruge lampeolie det tager det helt fint. :-)

Hilsen Jan
Har selv prøvet med lampeolie og det virker, men har også prøvet at få det fjernet i forbindelse med en afslibning. Det er der ingen problemer i.

/Kasper
Jeg har faktisk fundet en ny ide.
Du skal lave en klump af det der klister, når du så har lavet den ruller du den eller sætter den på klisteret og hover og gør det igen og igen. Når du så har gjordt det er den så oppe lidt fra kanterne og så det der du skal slå til og hive i kanten og så rygerklistret med.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis