Gas/Gear box Yamaha Motor

Hej. 
Jeg har mig en 40hk Yamaha motor, jeg skal have gas/gear box til. Skal selve boksen og styringen af gas/gear være special til en yamaha, eller er det "bare" kablerne der skal være de rigtige.
Hvis i har noget liggende eller et godt link må i godt smide det
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Konsollen er normalt ikke motorspecifik, derimod kan tilslutningskablerne godt være det. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Er det nyt eller brugt du er ude efter?

Ved brugt skal man sikre sig at kablerne passer i længden, og jo selvfølgelig til motoren også. (som jeg husker er kablerne ret dyre)

Som regel har boxen samme fabrikat som motoren, da den følger med motoren.

Men om du kan bruge en box fra eks, Mercury og finde andre kabler, der passer til Yamaha, kunne jeg godt tvivle lidt på.

Så lige der er en box med kabler på DBA

www.dba.dk/yamaha-paahaengsmotor-andet/id-1004552514/

Det må gerne være brugt tak for linket - ja, det var om man kunne købe en noname eller en anden mærkes box, og sætte de rigtige kabler på, om det var muligt?

normalt kan selve boxen bruges fra andre mærker, det er kun tilslutnings enderne, som skal passe.



jeg har en helt ny mercurybox, men el tilslutning er ikke det samme som yamahas.

den kan ses under køb/salg her på siden.

alting er selvfølgeligt relativt, men kablerne er ikke specielt dyre.


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis