opdatering af Denson navigation i C-max

Hejsa
har lige købt enFord Focus C-max med et Denson navigationsanlæg i, desværre er det kun et årgang 2004 kort der er med, er der nogen der ved noget om opdatering af dette oghvor man kan købe et nyere kort + opdaterings cd
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du har nok ikke spurgt din ven Google, for havde du det spurgte du ikke her. Jeg prøvede at skrive Denson GPS og straks væltede resultaterne ind.
Spørgsmålet må så også være om det kan betale sig at rode med, i betragtning af hvad du kan få en Garmin GPS for i vore dage og der er opdatering noget du gør via din pc.
Den kan endda tale dansk på en venlig måde
Du kan bare søge på Denson her på lav det selv, så får du en lang tråd om Ford og Denson navigation. Tråden handler om både opdatering af software og kort.

fase
spørgsmålet var jo ikke om jeg ville købe en garmin, for så gjorde jeg jo det uden at spørge, og med hesyn til at tale venligt dansk, det gør denson'en så også og kan den opdateres på fornuftig vis, ja så vil jeg hellere det.
Annonce
Det kan du vel få gjort på et Ford værksted.

René
Og med garanti meget billigere her.

http://www.satnaviupdates.net/DVD_Navigation_GPS_DENSO_FORD_EUROPE_20112012__CD_Update/p732590_3235541.aspx

René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis