Værktøj til at lave træskulptur

Hej
Jeg faldt over den her på youtube.http://www.youtube.com/watch?v=E2lB1p-OO-U
Er der nogen der kender det værktøj? King Arthur tools.
Jeg har fundet en norsk forhandler. http://nettbutikk.verktoyas.no/inde..._id=751200
 Men desværre ingen i DK.
Hvis der er nogen der vil bestille derfra, så ku vi gå sammen =)


Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det ikke for at være negativ, men hvor blev det gode gamle håndværk lige af her ? for det er da en stor del af fremstillingen at bruge noget ordentligt værktøj eks. stemme jern, hvad er det der gør det sjovt at fremstille ting med expres fart. Jeg syntes at glæden ved at arbejde i træet forsvinder ud i det blå på den måde.
Måske er jeg bare gammeldags, men jeg elsker altså at have et skarpt stemme jern i hånden der nærmest bare løber i træet som var det smør. Bruge en høvl og lave lange super tynde spåner du kan kigge igennem, se så er det håndværk og ikke bare en hjemme fabrik. Og netop dit hobby rum skal være stedet hvor du går ud og stresser af hygger dig  o.s.v.
Jeg tror vi ser på to forskellige dele af processen. Jeg vil gerne ha det værktøj fordi det giver mig en mulighed for at lege med nogle former som jeg ellers ikk ville ku lave. Er som sån enig med dig i dit synspunkt.

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Der er nok ikke andet for end at du bestiller dit værktøj i udlandet. Hvis du kan finde et sted inden for EU sparer du told og toldbehandlingsgebyret på kr. 160. Dog kan det tit og ofte betale sig at hente tingene uden for EU uagtet told og toldgebyr hvis det drejer sig om ordre over en hvis grænse da priserne typisk er en del lavere. Det kan du sætte dig ned og regne på.

Vi glæder os til at høre om værktøjets anvendelighed.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Klaus. Det er en farlig side at komme ind på. Hold nu mavle der er en masse fede ting. Der kan jeg hurtig blive meget fattig. =P
Jeg må lige slå sparegrisen i stykker. Ska nok vende tilbage når jeg har lært at bruge bæstet og lavet noget der er værd at vise frem =)

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Hej.
Ja, ikk 

Men husk nu: Der er forskel på 'Nice to have or need to have !!!'

mvh

 varmetossen

Jo jo.. Jeg må jo indrømme at det er en nice to have. Jeg mangler at få en julegave fra kæresten og det ku jo passende være den her =P

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis