Fiberbeton med polypropylen fibrer

hvordan blander man det og bruger det?
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg har søgt på gogle uden at få hjælp
nærmeste er ferrocement men det er ikke det jeg søger
jeg har blandet 350 kg cement med 1 pose fibre og så brugt kvartssand ca 1m3 og plastificerings stof i rigtig mængde men det ble slet ikke stærkt nok og det var slet ikke bearbejdelig
Jeg syntes jeg har hørt et og andet om at det ikke er almindelig cement der skal bruges !
Annonce
ved ikke lige om hvad det er til, men når jeg laver baggrunde til akvarier bruger jeg noget der hedder makemake, de har fibre og "beton" det er let at arbejde med og også ganske stærkt, men igen alt efter hvad det skal bruges til :-)

Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Hej derude

Det kaldes fibermørtel - og så finder man det jo ikke på Google, hvis man ikke har gættet det.

De må kunne sælge og fortælle:

http://www.gazelle-fiberbeton.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=37&Itemid=70

-
Jeg kender en kunstner, som laver figurer - det ser ud til at være meget stærkt.

Så det er bare med at finde en forhandler.

mvh A.

To ulykker kommer sjældent alene.

Skrevet af Håndværkeren på 14 jan 2014 17:47
Har du prøvet at spørge din ven Google ?

Jeg giver dig ret i at google tit kommer med gode forslag, men det er ikke helt det samme som at få kontakt til en person der virkelig ved noget om emnet.
Og hvis alle bare googlede sine svar, mon så ikke lds.dk ville blive noget kedelig?

Jeg har løst opgaven med Epoxy og fiber
tak for gode råd og links
hej det heder ferolbetong og der skal rigtig meget armerings jern i og når du støber må du ikke ophør for du har bygget hele båden og du kommer til at prober det ind med hænderne der er bilder og film på youtube under frerolbåde der kommer ikke fiber i kun det særlig cement
hilsen renek

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også