Frakendelse af retten til sejlads

Vis skulle være så uheldige. At få
 Frakendelse af retten til sejlads . Pga over 05% alcohol. Hvor længe gælder det så at man har
 Frakendelse af retten til sejlads ???

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det var nok søfarts styrelsen du skulle stille det spørgsmål ! Stod det til mig ville du blive frakendt retten til sejlads i mindst et år, spiritus og sejlads hører ikke sammen og kan man ikke finde ud af det så bliv hellere hjemme under dynen
Skrevet af grossmann på 14 jan 2014 07:03
0,5% er alligevel ret meget hva
Ja ham behøver man vist ikke frakende retten som bådføre. Han "var/er" nemlig stendød for længst.  

Husker jeg ikke helt galt, er verdensrekorden omkring 5 promille for stadig lige i live, altså 0,5/1000% 

Men Krelle mente jo nok promille.

Svaret er vist nogenlunde det samme, som hvis folk bliver taget på hjul: www.soefartsstyrelsen.dk/sundhed/Si...A6des.aspx 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
selvfølgelig var det hvad han mente jeg var bare lige i det hjørne til morgen


 

Skrevet af grossmann på 14 jan 2014 10:27
selvfølgelig var det hvad han mente jeg var bare lige i det hjørne til morgen
 Ja, det ka hænde sig.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Jeg har faktisk spurgt på søfarts styrelsen, og en lyst båds ejer frakendes første gang ved en promille op til 1,2 Betinget ret til at sejle. Tages han igen inden for et år bliver straffen et år og fængsels straf. Men se det på www.anklagemyndigheden.dk
/sites/videnbase/
Documents203-2009.pdf
som en venlig mand sendte mig der fra.
Jeg ved ikke hvad der sker, hver gang jeg sender, bliver linket lavet om
Skrevet af Håndværkeren på 14 jan 2014 21:52
Jeg har faktisk spurgt på søfarts styrelsen, og en lyst båds ejer frakendes første gang ved en promille op til 1,2 Betinget ret til at sejle. Tages han igen inden for et år bliver straffen et år og fængsels straf. Men se det på www.anklagemyndigheden.dk
/sites/videnbase/
Documents203-2009.pdf
som en venlig mand sendte mig der fra.
Jeg ved ikke hvad der sker, hver gang jeg sender, bliver linket lavet om
Ved heller ikke hvad der sker, men linket er stendødt.  Men hvor mange år er det siden du spurgte ? 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg spurgte i dag og fik svar i dag og når jeg klikker på linket i min mail kommer jeg ind på siden, derfor regnede jeg med at når jeg blot skrev linket af ville det virke.
Skrevet af Håndværkeren på 14 jan 2014 23:24
Jeg spurgte i dag og fik svar i dag og når jeg klikker på linket i min mail kommer jeg ind på siden, derfor regnede jeg med at når jeg blot skrev linket af ville det virke.
Ja ok Jørgen. Så er meldingen jo helt frisk.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Håndværker: jeg åbnede dit link kort efter du havde lagt det op, så det er da lidt mærkeligt det virkede dengang og ikke nu


 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis