BMW der ryster

Jeg har en BMW som er begyndt at ryste. Det er når jeg træder på speederen, der er altså ikke noget så snart jeg slipper, heller ikke når bilen er i fart.
Det er ikke konsekvent den gør det men det lader til at blive mere og mere dog ikke før bilen er varm.

Der er ingen problemer med at starte og heller ikke når jeg bakker.

Nogle som har et gæt på hvad det kan være?
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej og velkommen på siden

Er den baghjuls trukken? 

mvh jens

Det er en 523 I Baghjuls trukket. Det er begyndt efter vi fik vinterdækkene på men det ved jeg ikke om kan være af betydning.


Prøv lige at spænde dem efter inden du kører i den igen. Rysten når du accelererer kunne godt lyde som om de kunne være løse. Hvis ikke ville jeg nok lige enten bytte rundt på for og baghjul eller få dem afbalanceret.


 

Annonce
Det er værkstedet som har sat dem på så burde da kunne forvente at det var i orden? jeg skal på værksted med den i morgen så derfor ville det da være rart at vide om det virkelig kan have noget at gøre med at de har sat vinter dæk på
Alle kan lave fejl. Heldigvis har jeg endnu ikke glemt at spænde hjul men hvis du har en krydsnøgle ville jeg klart anbefale dig lige at spænde efter. Bare for at være sikker. Men i forbindelse med hjulskift kan man godt opleve bilen ryster og det løses tit bare med en afbalancering.


 

Og f.eks superdæk mener jeg skriver at hjulene skal efterspændes efter 100km.


 

Det er faktisk superdæk som har sat dem på og endnu har jeg aldrig haft noget at klage over og skulle der bare være fordi de skal spændes efter så fint med det.


Skrevet af je__ns på 13 jan 2014 22:28

Hej og velkommen på siden

Er den baghjuls trukken? 

mvh jens

Hej
Finders der en BMW med forhjulstræk ???  jeg kan ikke komme i tanke om nogen men måske !?
Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis