Vask uden si ?

Hej

Vi er desværre skiftet til en vask med si, ligner denne;
http://www.billigvvs.dk/Koekken-Koekkenvaske-Intra-Juvel--Juvel-IntraCaribbean-A480B1-Rustfrit-staal-55,5x48,5-cm-m-Strainer-Hoejrevendt-177177.html

Men, hvem fan...... har fundet ud af at lave sådan en si, så skal men stå der med fingrene nede i mad rester og dej for at rengøre den.

Er det bare os der syntes det er så dumt lavet ?  Eller har vi misforstået konceptet ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Det ku være de madrester skulle i skraldespanden og ikke i vasken.

mvh

 varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 13 jan 2014 21:40
Hej.
Det ku være de madrester skulle i skraldespanden og ikke i vasken.

mvh

Jeg kan forstå at du så står og enkelt plukker medrester ud af f.eks. en gryde ret, det gør vi ikke.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej.
Jeg forstår ikke svaret, men kan da sige, at jeg - vi skraber gryder og tallerkener af i skraldespanden. Der er igen grund til at de rester, krummer og alt muligt andet går i vasken.
Det er også mig det skal rense afløb, når det stopper til.

mvh

 varmetossen

Det er vel ikke dumt lavet, og hvis I synes, det er forfærdeligt at skulle stikke fingrene ned i vasken for at tage straineren op for at tømme den, skulle I måske have overvejet at købe en vask med en excenter, som gør, at straineren kan betjenes fra oversiden af vasken. I skal dog alligevel have fat i straineren med madresterne for at kunne tømme dem ud i affaldsposen. Så forfærdelig er da heller ikke. Husk at det bare er de rester, som I har spist af.

fase
hmm på det billede du henviser tiol er da der en si det er jo bundventilen der virker som en si den kan blot tages på og tømmes...... så med mindre den mangler så forstår jeg ikke helt problemet 
Jeg forstår heller ikke helt problemet. Alternativet til den vask du har, er vel en uden strainer, og der ville du jo også skulle fjerne madrester fra. Så er det da smartere at straineren kan tages op og tømmes direkte i skraldespanden.
Hvilken vask havde I tidligere?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis