Er der nok udluftning ? MED TEGNING

Hej med jer..  Jeg er kommet i tvivl om der er nok udluftning i min konstruktion ved mine velux vinduer..

Som tegninger er der 2 (3) felter hvor velux sidder helt ud mod spær i begge sider på hver sin side af taget.. Jeg tænker så her om det er nok udluftning at der sidder de udluftninger i toppen da det jo ikke kan cirkulere ned til tagfod i de spærfelter ? burde jeg montere 1 enkelt udluftning helt ude i siden ovenover vinduet ?

Mvh Lasse
Hej med jer..  Jeg er kommet i tvivl om der er nok... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af lass0094 på 15 jan 2014 17:38
Men i har vel heller intet undertag på som lukker fugten inde hvis det netop ikke har udluftning nok? :-)

Nej,det er jo rigtigt - intet undertag

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af lass0094 på 15 jan 2014 17:38
Men i har vel heller intet undertag på som lukker fugten inde hvis det netop ikke har udluftning nok? :-)
Med mindre dit tag er piv utæt, tror jeg stadig at du tager bekymringerne på forskud, statistisk set er det måske 2 eller 3 gange om året der dannes dug / fugt på undersiden af et tag. Så find dig heller en kone og en 10-12 unger, så skal du få rigeligt at bekymre dig om

Hehe :-) pt er min dampspærre slet ikke tæt og syntes godt jeg kan mærke lidt fugt på undertiden af undertaget der hvor jeg kan stikke en arm op, men igen, dampspæree er slet ikke gjort tæt endnu.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis