Problemer med IFØ Sign toilet 2 skyl

Jeg har 2 stk Ifö Sign væghængte toileter type 6893 fra 2008 hvor jeg har problemer med 2 skyls funktionen.

Problem 1: Selv om jeg har flyttet flyderen på begge toiletter helt op i øverste hak på "broen" som vist i instruktionen, så kan jeg ikke få det lille skyl til at give mindre end mellem 3-4 liter vand, på nogen af toiletterne. Jeg har prøvet at flytte flyderen længere op end øverste hak men det løste ikke problemet. Pakningen i bunden af "broen er renset?
Problem 2: Stort skyl giver på det ene toilet lidt over 4 liter som også passer med indstillingen, men på det andet giver det lidt over 6 liter selv om flyderen på siden af stativet er i samme hak som mit andet toilet og som burde give 4 liter?

Se vedhæftede billeder.

Ifølge Max Sibbern skal jeg skifte "indmaden" i begge og så vil de virke, men jeg kan simpelhen ikke tro at dette er nødvendigt, da begge toiletter ikke er mere end 5 år gamle samt det ene problem er det samme på begge toiletter.

MVH Simon
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen her på LDS.
Du skal passe på med at bruge for lidt vand ved skylning af toiletter, for lidt vand kan give problemer i rørene især de vandret liggende skal have en del vand for at skylle ordentligt igennem. Og hvis du holder knappen nede på lille skyl, giver den det samme som stort skyl.
Jo tak.
Jeg ønsker at anvende 2l ved toiletbesøg "uden" papir som kloaksystemet ikke har problemer med. Jeg er selv håndværker uddannet og har aldrig oplevet lignende problem. Derfor har jeg behov for konkret hjælp til at løse dette problem uden at skulle skifte delene, da jeg ikke kan tro at det nødvendigt.

MVH Simon
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis