lyd fra surround anlaeg virker ikke

hej alle. Jeg har faaet et LG surround som jeg har sat til mit medion tv. Cd og radio spiller fint, men jeg kan ikke faa lyden fra tv til at koere over hoejtalerne. Hvad kan det vaere? ved godt det er indstilling problem,, men hvordan?
mvh jesper
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja, der er ikke mange bud Jesper. Men du er også lidt "fedtet" med oplysningerne. Det kan også være en kabelfejl.

Men hvilken ind/udgange bruger du til sammenkoblingen ???

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej nitter, jeg har brugt et skar kabel til at koble sammen med. der er to skar ud/indgange paa mit tv. Jeg bruger skar 1 og saetter reciveren paa tv/audio, men stadig ingen lyd fra tv.
mvh jesper
Skrevet af team baatgaard på 16 jan 2014 11:48
Hej nitter, jeg har brugt et skar kabel til at koble sammen med. der er to skar ud/indgange paa mit tv. Jeg bruger skar 1 og saetter reciveren paa tv/audio, men stadig ingen lyd fra tv.
mvh jesper
Og du har ikke prøvet med et andet SCART kabel, det første kunne jo være defekt ???

Hvad er typenummeret på LG'en ???

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
DH3120 er type nr paa LG. Nej har ikke proevet med et andet kabel, men koeber et nyt idag og saetter det til. Jo der er en del andre stik, hvid,roed og gul, lige som smaa bananstik, (eller hvad de nu hedder).
Mvh jesper
Skrevet af team baatgaard på 17 jan 2014 09:07
DH3120 er type nr paa LG. Nej har ikke proevet med et andet kabel, men koeber et nyt idag og saetter det til. Jo der er en del andre stik, hvid,roed og gul, lige som smaa bananstik, (eller hvad de nu hedder).
Mvh jesper
Ja ok, så bruger du SCART stikket kan jeg regne ud.  De andre kulørte "bananstik" hedder i virkeligheden phonostik.

Nu når jeg er i gang, tillader jeg mig også lige at dele manualen med dig, da den ligger ret foran min næse. Dog er den til en DH3120S. Hvad forskellen er på en uden og med det ekstra S ved jeg dog ikke.

www.lg.com/uk/support-product/lg-DH3120S#

Mvh. Leif.

Onliner:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis