Ang Sony surround receiver.

Har sådan en sony model nr str-de405 ( kan ikke lige lægge et billedet ind af den men prøv og Google den)
Jeg kan lige pludselig ikke finde mine kanaler mere, når den søger , kommer den ikke over 90.00 også starter den på omkring 76.00 . Når jeg finder de gemte kanaler feks 105.00 også trykker på søge knappen så hopper den bare ned på 76.00 eller 90.00 også køre den fra de 76 til 90.
Her er en der ligner http://www.dba.dk/sony-str-de-405-51-kanale/id-1002102711/billeder/1/
Hvad tror i det kan være?

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er du sikker på den står til FM?

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Skrevet af mellon på 12 jan 2014 21:15
Den er hoppet til de frekvenser der bruges til Fm i Japan.
Det er nok ikke de helt galt en these, da det danske FM bånd starter ved 87,5 og slutter ved 108 mHz. Det passer så også ret godt, da kanalafstanden vist også er anderledes end den der bruges i Europa.

Her er et link på udendansk med forklaring: www.en.wikipedia.org/wiki/FM_broadcast_band

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Kan man ikke få det tilbage igen? Eller reeset den?
Skrevet af mikael76 på 13 jan 2014 20:21
Kan man ikke få det tilbage igen? Eller reeset den?
Øh, har du ingen brugsforvirring til apperaturet ???


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Måske, den er jo ikke helt ny mere.
Skrevet af mikael76 på 13 jan 2014 20:55
Måske, den er jo ikke helt ny mere.
Måske ?????????      

Men hvis du vil hjælpe dig selv, bør du nok finde ud af om det er enten et JA eller NEJ.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis