rothenberger rensebånd

Jeg har i Bauhaus set nogle effektivt udseende rensebånd med sving på, som skulle kunne dreje sig gennem vandlåse. Båndene er runde med en klo eller en slags spiral i enden. Båndene er fra 6 til 9 mm tykke og fra 3 til 10 m lange. Jeg kunne ikke få opklaret, om båndene holder, hvad der loves, for det er en ny sag i varelageret. Har nogen af dette forums ærede læsere nogen erfaring med sligt eller kender nogen, som har det?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg købte en 3 meter rensespiral i Bauhaus til 50 kr. Det var lidt svært at lirke den hele vejen igennem afløbet, men da den først var igennem, forsvandt proppen straks, og der blev frit gennemløb. Altså virker i hvert fald én slags rensespiral i ét tilfælde. Men det lille sving i den ene ende gør ingen nytte. Det havde været bedre med et håndtag.

Hej

Købte denne i Silvan Rensefix rensespiral - 4,5 mtr

Inden I tager dem i brug så check lige at afslutningen på spiralen - hvor den er klippet, at afslutningen ikke danner en h..... skarp spids som kan gribe i samlinger og indvendige sider i PVC røret. Da det var fikset smuttede den lige igennem uden problemer.

M.v.h. 

har prøvet en lignende dims på min køkkenvask og det virkerede nada. der er vist en del bøjninger på afløbet og det gør at spiralen bare snor rundt om sig selv når man drejer på håndtaget så jeg kom aldrig ned til proppen.
Skrevet af kimcarlsen på 29 jan 2014 10:19

har prøvet en lignende dims på min køkkenvask og det virkerede nada. der er vist en del bøjninger på afløbet og det gør at spiralen bare snor rundt om sig selv når man drejer på håndtaget så jeg kom aldrig ned til proppen.

Jeg havde nøjagtig samme problemer, der var et par bøjninger, det var i 50mm rør.

Har lavet nyt afløbssystem i 75mm.....



 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis