Åbning af skabslåge med spejl sidevejs

Har været på jagt efter et beslag kaldet "busbeslag" svane køkkener har haft det i deres program, men det kan ikke fås mere (se billede)...

Min plan har været/er og lavet et højskab med spejlfront, hvor lågen/spejlet åbner sidevejs langs vægen..

Nogen som har et forslag til en løsning, evt. andet beslag som kan bruges hertil..?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kunne sætte skydelåger foran hele skidtet - det har jeg gjort i soveværelset - før var der 4 skabe fra gulv til loft - fjernede lågerne og satte skydelåger - også med spejl - op i stedet - beholdt skabskroppene.

En dyrere løsning end den du har tænkt - men det er f....... flot

De fås ofte med 40-50 % rabat hos Bauhaus,Kvik m.m.



Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af Haslund på 12 jan 2014 01:44
Ja en flot løsning - men kan ikke bruges i mit tilfælde, da skabet er indbygget i væg i en lang gang. Så låge/spejlet skal være helt plan med væggen når den er lukket...
Ja, skydelåger incl. skinne fylder 10 cm.
Mine skabe er også indbyggede så jeg var nødt til at sætte en ende på i den ene side på 7 cm.



God held med " jagten "


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

googlede lidt rundt, Tvis.dk har også haft busbeslag i deres program, dog er det seneste tilfælde jeg kan finde af dem fra 2011 men måske de stadig har dem som reservedele

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Skrevet af Gert.m på 12 jan 2014 10:56

googlede lidt rundt, Tvis.dk har også haft busbeslag i deres program, dog er det seneste tilfælde jeg kan finde af dem fra 2011 men måske de stadig har dem som reservedele

Tvis er samme firma, som Svane.

Måske hvis du tager kontakt til de enkelte afdelinger, så kunne de jo være de har et sæt liggende. Eller du finder en medarbejder, der vil prøve om de kan skaffes.

Annonce
Prøv at spørge HER

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Häfele har et system, hvor lågerne trækkes lidt ud og så kører sidevejs via et skinnesystem. Der er mange forskellige typer.
Prøv at kikke i deres katalog.

mvh
BS

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Mange tak for forskellige bud/muligheder på løsning...
og har prøvet nogle af dem uden held.

BS - du skriver Häfele har et system og har prøvet og gennemse deres "store katalog" med helt vild mange ting.. :=)
jeg har dog ikke lige kunne finde det system du nævner, måske jeg har overset det - måske du ved nærmere om hvor
jeg skal lede/kikke..?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hej

Prøver lige at indsætte et link til kataloget, hvor afsnittet starter:

http://easylink.hafele.com/is-bin/intershop.static/WFS/HDE-EasyLink_HDE-Site/HDE-EasyLink_HDE/en_DE/pdfcatalog/DGH-M2012/index.html



Ok, den vil ikke "tage sidetal med", men i det katalog der åbnes med linket er det side 10.10 og frem.

Nogle af de sidste er ret fancy, fx hvor hele 4 døre kan køres ind over hinanden.

mvh



BS


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis