Hvor får jeg "emblem" til mit bord.

Hej alle!

Første gang jeg poster i dette forum. Håber at i kan hjælpe mig! 

Jeg har lavet et spisebord i 220x108x4,5 med hjemmelavet stel af stål og 2 planker af asketræ.

Det har sammenlagt taget over 100 timer for min far og jeg. Nu vil jeg rigtig gerne have lavet en form for messingemblem (jeg ved ikke hvad den korrekte betegnelse er) hvorpå der står noget i stil med:

  Reinhardt & Sønner (Sønner står for min lillebror og jeg) 
      Unika #1 2014 

Det skulle gerne nagles med små søm på enden af bordet. 

Gerne i stil med trip trap logoet: Enten firkantet eller ovalt. 
Trip Trap emblem

Vedhæftet billede af bordet. 
Hej alle! Første gang jeg poster i dette... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal finde en butik der sælger/gravere sportspræmier. de har masser af små plader og kan gravere i dem. bla. på vandrepokaler osv er der små navneplader.
Tusind tak AllanE! Det har været en lang proces, men det er blevet fantastisk! 

Vi (min far og jeg på 23 år) er blevet meget klogere i forbindelse med dette projekt. Vi glæder os allerede til de næste, hvor vi har planlagt min lillebrors bord og et sofabord! 

Jeg er i tvivl om jeg skal oprette en ny tråd med alle billederne af bordet fra begyndelse til ende, med tilhørende historie, eller om jeg bare skal ligge dem herind? 
Skrevet af Nitter på 10 jan 2014 09:06
Fedterøv! Det skal naturligt graveres i en plade af 24 karats guld, når sættet er så flot og vel lavet.  Det kan vist sagtens gå hen og blive en ny Vegner ??? 


Det har faktisk fået et navn og jeg har fundet en som havde en messingplade på 1 mm i tykkelse. 
Skriften på bliver: 
Reinhardt & Søn 
  UNIKA Nr. 1
       2014
Jamen det er jo vældig t, bortset fra at der ikke skal stå nr. 1 for kommer der en nr. 2 er det ikke længere en unika
Skrevet af Håndværkeren på 10 jan 2014 10:16
Jamen det er jo vældig t, bortset fra at der ikke skal stå nr. 1 for kommer der en nr. 2 er det ikke længere en unika
Det havde jeg tænkt på, men synes stadig at det var rart at have numre på. 
UNIKA er fordi at det er unikt og der vil kun produceret 1,. Produktionsnummeret er bare 1

Teksten er som nedenstående: 

     Reinhardt & Søn         (med større skrift end resten)
    UNIKA, Nr. 1 2014 
 Design: Morten Reinhardt


Annonce
Så skal du skrive: nr. 001. 

Så kan det tolkes som det absolut første i en serie på 100 

PS: Kunne du ikke overtales til et lille opslag i galleriet, med nogle flere billeder? Vi er mange der gerne vil se på noget smukt 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
PinkHenrik, en stor tak skal du have, for du har så evigt ret! Jeg får det tilføjet til emblemet med det samme. 

Jo, jeg vil utroligt gerne dele mine billeder med jer! Jeg har desværre ikke nogle fra den rå begyndelse, jeg har dog en masse billeder af produktionen af stellet og hvordan bordet ser ud i dag. 

Tak! 
Monstro ikke der kommer masser af billeder, når Unika nr. 002 står på bedding.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 10 jan 2014 18:28
Monstro ikke der kommer masser af billeder, når Unika nr. 002 står på bedding.

Der kommer til at blive lavet billeder fra start til slut af næste projekt. Jeg vil lave en logbog ligeså for at holde styr på de forskellige projekter, ligeledes for at nedfælde mine erfaringer undervejs. 
Hej alle!!

Så har jeg lagt billeder op i galleriet [code]http://www.lav-det-selv.dk/Gallerier/Visgalleri/xmid/602[/code]

Med det færdige "emblem" !
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis