Så kan de lære det !

Jeg har i længere tid set en stor fed rotte hver gang jeg kom ud på mit værksted, hunni er helt elektrisk for at komme der ud og snuse. Så i går aftes kom jeg der ud, da sad den nede i en kasse og lod som om jeg slet ikke var der, jeg hentede en af mine tykke hansker ( i tilfælde af at den ville bide ) den sad stadig i kassen så jeg kunne lige snuppe den og give den til hunni, og så kan det ellers være hunni fik travlt med at ruske ! Det sjove er at når først rotten er død har den ingen interesse. 
33 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det var da en styg fætter at dele hus med!
Godt den er sat ud af spillet og at Hunni fik lidt glæde af den.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Ikke for at være sortseer - men I har vel set denne :

" To bliver til tusind på et år " og så et billede af sådan en fed krabat. Sådan nogle tager det ikke så tungt med incest

Håber selvfølgeligt for Jørgen at det var det - men risikoen for at der kommer flere er ret stor.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Der er flere at tage af, jeg bor jo i meget landlige omgivelser og det er det samme hver vinter så bliver huset invaderet af rotter, der er sikkert også nogle om sommeren de gemmer sig bare godt. Hvad de så lige lever af ved jeg ikke for mit korn til fuglene befinder sig i lukkede beholdere og gamle madvare og køkken affald ryger ned i skraldespandene ved vejen.
Tja, katti havde nu ordnet en sådanne krabat langt tid inden den var blevet husvandt.  I tilgift havde jeg kunne spare kraftigt på foderet den dag.

Men godt den langt om længe blev nakket.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nu har hunni jo et minde om katte hun ikke glemmer, hun mistede sit ene øje til en dum hankat  da hun kun var tre måneder gammel. Så katte ( lige med undtagelse af naboens kasterede hankat ) høre til i træerne og det er hende en sand fornøjelse at ligge og vente til de falder ned igen.
Annonce
Tjaae efter hvad katti siger, må hunni lide af et mindreværkskomplex der gør de kun springer på dem de tror de kan klare. Og så kommer hunni jo pludselig i store vanskeligheder når det nemme offer pludselig folder 20 klør frem i forsvar.

Man kan altid entre et træ og lade hunni tro den har vundet. Men katti springer nu ned af fri vilje når det passer den.  

Og så kan jeg fortælle dig, at sidste gang en hunni prøvede at lukke katti inde i garagen uden mulighed for flugt, måtte hunni efterfølgende en tur forbi Doktor Dyr og få snudeskaftet limet sammen efter mødet med klør fem. Men var der mulighed for at gå fra stedet, havde flinke katti naturligvis valgt den løsning.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
En lille historie:
Min kamerart havde en blanding af rottweiler og schæfer, samt en gammel han kat som levede i fordragelighed. En dag kom en anden ven forbi, og ud af hans bil hoppede en sur labrador, som straks skulle puste sig op over for gadekrydset.
Efter et par "mellemlægninger" fra os mennesker, fik labradoren dog for alvor fat i gadekrydset, der skreg og hylede som besat. Katten der havde siddet på toppen af en grill og kikket på det hele, sprang resolut ned, direkte i ansigtet på labradoren og uddelte øvetæver med "søm i hanskerne".
Resultat: En revnet snude, og rifter alle vegne i hovedet, på labradoren.

Og så siger man "de lever som hund og kat"...det ville jeg i dette tilfælde, nu ikke have noget imod       

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Herlig historie Henrik!!
Gamle katte udvikler undertiden nogle meget spændende personligheder!

Med venlig hilsen
ktm

 

Når jeg var på besøg, og kom til at sætte mig i den ene ende af sofaen, (som var katens domæne) så sad den på gulvet, stirrede på mig, mens den kom med de mest uhyggelige "snakkende" lyde, sådan nogle halvt skrigende, halvt knurrende lyde... Så vidste man godt at man skulle flytte sig, for ellers ville man få det glatte lag  

Den kunne iøvrigt også høre forskel på om det var en dåse kattemad eller en dåse bagte bønner der blev åbnet i køkkenet, selvom den lå i stuen.
I modsætning til vores hund, der kom rendende hver gang jeg gik ned i bryggerset, for måske ville han få mad   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
På det område er min hund lidt sær, mad er ikke det væsentligste i tilværelsen. Og hun letter sig da ikke selv om jeg står og laver mad, ikke engang når jeg siger det er til hende. Jeg kan lave den fineste kødmad til hende, som hun bare går forbi, hvis hun ikke er sulten.
Der er yderligere 23 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis