Forslag til min facade.

Jeg skrev i går vedrørende maling af mine mursten. Prøver denne gang at få et billede med, så I bedre kan give råd.

Vores facade er ca. 190 m2 hvor murstenene kun optager de ca. 80 m2, resten er en løsning med eternit blandet med noget træ.

Vi er gået bort fra, at male direkte ovenpå murstenene, - og i stedet en anden dristig løsning. Vi beklæder hele huset med Superwood SW1 og lægger et rødt tegltag.

HVAD SIGER I, - ER DET HELT SKÆVT? 

Forklaring til billedet. På modsatte gavl er der slet ingen mursten, - en udestue, også i eternit, og eternit/træ hele vejen til top. Forsiden er i mursten med en hoveddør og et vindue.

Super godt input med den villa i Sønderborg, det havde ikke strejfet mig, at det kunne påvirke en eventuel salgspris. 

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror vi får brug for nogle billeder af de andre facader på huset, for at kunne danne os et helhedsindtryk.

Med det jeg kan se nu, ville jeg ikke gøre noget. Du har en pæn, vedligeholdelsesfri mur, som der ikke er nogen grund til at skjule.

Men som sagt - uden helheden er det svær at sige noget fornuftigt

Hvordan ser andre huse i området ud? Personligt synes jeg et træhus blandt en masse murstenshuse ser meget malplaceret ud.

Det måske bedste råd jeg kan give, er at tage en arkitekt med på råd. De kan nu engang se og forestille sig løsninger, som vi andre ikke kan. Pengene for den hjælp vil være givet godt ud.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også