Trykluft malersprøjte - Erfaringer

Hej 

Jeg skal have malet facaden og muligvis taget på huset. I den forbindelse har jeg kigget lidt på mulighederne for at gøre dette med en sprøjte. 

Jeg faldt over denne med 9 liters kapacitet, hvilket ville være meget lækkert så man ikke skal fylde så tit. Er der nogen der har erfaring indenfor dette område. Hvordan maler en sådan sprøjte, og vil den kunne bruges til at male facade og tag med et fornuftigt resultat?

http://www.multikoeb.dk/malerpistol-488/trykluftsproejte-9-ltr-m-tilbehoer-p3336

Pft. 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej og velkommen på siden

Jeg kender ikke den sprøjte du linker til.

Men trykluftmalesprøjter plejer at svine en del, så der skal meget afdækning til, og jeg vil ikke mene de velegnede udendørs.

mvh jens

Det er jo en såkaldt trykfødnings-sprøjte , en sprøjte der ganske rigtig ikke skal fyldes så ofte men med et meget stort luftforbrug og deraf følgende svineri. Jeg ville slet ikke turde bruge den udendørs . Prøv hellere om du kan finde en air-less sprøjte, mener de er set til forholdsvis billig penge ind imellem på tilbud. Men prisen er selvfølgelig også højere. Tænk på hvad det evt vil kunne koste dig med de biler og andre ting der bliver ufrivilligt malet.............

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også