opvaskemaskine

Hej

Er der en der ved hvordan man laver niveaukontrol på en whirlpool opvaskemaskine, jeg har fået en fejlkode der hedder F8

Mvh

Jørgen

Hej Er der en der ved hvordan man laver... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hej når jeg starter prøver den at pumpe ud og man kan både høre og se det på afgangsslangen, bare lige for at være sikker er owi så den plakstik dims man kan se når jeg har fjernet trådfilter i bunden og taget det runde filter op så sidder den til højre hvis det er den
tak for svar ved du hvor man kan købe sådan en og er det, det man mener med niveaukontrol
tjaa man kan da godt kalde det en niveau kontrol for det er jo den der sætter mængden af rest vand i maskinen +4-5 ting mere som jeg ikke vil komme ind på nu for ikke at forvirre alt for megetDen kan købes her http://www.cjhvidevareservice.dk/TradePoint/Item_View?itemNo=480140101529 men om det er der den er billigst ved jeg ikke

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Hej
golf1985 vil bar lige fortælle at jeg langt om længe fik owi med posten i dag og har fået den sat i, så nu virker maskinen fint igen endnu engang tak for dit meget præcise svar
mvh jørgen
godt den kom til at køre igen.Det er altid rart at kunne hjælpe

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Til orientering.
Der kan være endnu en grund til f8 fejlen.
til venstre i brønden er der et rør som ender i en pumpe. I mit tilfælde var pumpen blokeret af en tandstikker, der var kommet på afveje.
Resultateten bliver at pumpen ikke kører og derfor virker niveau kontrol ikke, og vandet bliver stående i maskinen.
Skrevet af golf1985 på 22-01-2014 21:44
godt den kom til at køre igen.Det er altid rart at kunne hjælpe

 

Hej Golf 1985
Jeg har med stor interesse læst tråden her, da det ser ud til at jeg har samme problem med min opvaskemaskine. Det er Bauknecht GSX3991, men den OWI du henviser til ser ud til at være præcis den samme. Symptomerne er også nogenlunde de samme: Maskinen starter med at pumpe ud men stopper så efter 20-30 sekunder med en F8 fejl. Jeg har selvfølgelig renset filteret og selve OWIen ser helt ren ud, så jeg tror ikke det hjælper noget at rense den. Kan du fortælle mig hvordan den skiftes? Jeg formoder at man ikke kan gøre det fra sumpen?

Mvh

Peter Pedersen

 


:)
Hejsa, jeg har fået samme problem. fejl F8 på min whirlpool maskine. Den dims i snakker om, owi, hvordan hulen får man den ud? det virker som om den sidder utroligt godt fast når jeg prøver. Mvh Troels

Vil gerne gøre det selv, selv..
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis