Alarm 868mhz hjælpppp

Hej har lige sat min alarm infinitiv prime op den er flot skruet op ved siden af boksen til min gulvvarme styring og oven over sidde el tavle tv boks osv
Problemet er nu jeg ser til min skræk at gulvvarme køre 868mhz og det samme gør alarmen så nu er jeg bange for det kan lave ballade /forstyrrelse fejl alarm gulvvarme der ikke tænde eller slukker. Kan det ske eller er det ikke muligt. Skal den blive siddende eller skal jeg flytte den til den anden ende af huset. Hjælp håber der er en klog MHz nørd der kan vejlede mig lidt
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det burde ikke være noget problem.

Det er meget sjældent jeg oplever problemer med alarmer på 868mhz nettet. Den hyppigste årsag til fejl er sender/modtager sidder for tæt placeret eller hvis der er højspændingsledninger/luftledninger i nærheden.

Dine komponenter sender supervisionsignaler til centralen løbende, så evt. Problemer burde vise sig rimeligt hurtigt. Hvis der skulle opstå nogle problemer ville det ikke give decideret fejlalarmer, men blot intern kommunikationsfejl i centralen.


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Perfekt det sidde også perfekt så ville blive ked af og skulle rykke det
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis