Ringeklokke, den bedste (lidt off topic)

Vi har problemer med at finde en stabil ringeklokke. Den skal ikke have avancerede funktioner. Nye batterier har ikke løst problemet. 
Den skal være trådløs og kunne række gennem hoveddør, entredør og ind i tilstødende rum. 
Det er ikke en lige linie, så signalet fra kontakten skal være godt nok til at "gå om hjørnerne" og gennem dørene. 

Nogen bud på en stabil og robust trådløs ringeklokke?  
(Findes der en signalforstærker eller videresender (relæstation)?)
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har prøvet med adskillige mærker, og det eneste der efter min mening dur, er Friedland (forhandles bl.a. i Bauhaus)

Med venlig hilsen

Anders

Skal du have en ringeklokker der også virker om fem år, kommer du ikke uden om Friedland Libra.

http://www.elvvs.dk/p/friedland-klokke-d913-libra-100m-m-hv-tryk-188805/

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Mange tak for input.
Fandt Friedland D914, med længere rækkevidde, i Tyskland til en meget lavere pris. Der skulle vel ikke være noget i vejen for at købe ringeklokke dernede?

http://www.amazon.de/Friedland-D914-Kabellose-T%C3%BCrklingel-Reichweite/dp/B001F8QCLW/ref=sr_1_12?ie=UTF8&qid=1388836352&sr=8-12&keywords=friedland+libra#productDetails
Skrevet af Viggo_L på 04 jan 2014 13:08
Mange tak for input.
Fandt Friedland D914, med længere rækkevidde, i Tyskland til en meget lavere pris. Der skulle vel ikke være noget i vejen for at købe ringeklokke dernede?

http://www.amazon.de/Friedland-D914-Kabellose-T%C3%BCrklingel-Reichweite/dp/B001F8QCLW/ref=sr_1_12?ie=UTF8&qid=1388836352&sr=8-12&keywords=friedland+libra#productDetails
Det ville jeg ikke betænke mig et øjeblik på

Det eneste er at garantien er lidt mere besværlig at håndtere.

Har købt masser af varer på nettet - bl. a. en Epson printer hos Epson i Tyskland hvor jeg fik brug for garantien - ikke noget problem - de sendte en ny uden vrøvl.


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hvor pudsigt.. Skulle selv til at poste nøjagtig det samme, altså hvilken ringeklokke der duede mere end 20 cm væk fra trykknappen... 

Så tak trådstarter 
Nu skal der købes en ordentlig ringe klokke

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Annonce
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
Jeg har en fra jo-el model SC-366R art. 822098. den har virket hos mig i et par år og har en rækkevidde på 100 m. Den fås i flere byggemarkeder.
Dørklokke

fase
Vi har købt en Grundig med 2 modtagere.
Den ene står i vores stue, ca 5 meter fra hoveddøren (2døre i mellem sender og modtager), men den anden er på 1 sal og her der flere vægge/døre og etageadskillelse som den fint ryger igennem.
Tidligere havde vi problemer med at høre klokken i entreen, hvis vi sad i kontoret på 1sal, så derfor 2 modtagere.
Link.    

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis