Hvor stor radiator skal der bruges?

Hej

Jeg står og mangler en radiator ude i garagen så jeg kan få lidt varme på derude, jeg har set en i Tyskland til billige penge, der står den er på 1400watt men hvad svarer det til (det er IKKE en el-radiator) ?
Min garage er på 32m2 med 75mm isolering i loft og så får jeg også 75mm isolering udvendigt på gasbetonen her til sommer, lige nu har jeg 12 grader derude da jeg har mit pillefyr stående derude men meningen er at der skal en dør ind til fyret så vil ikke få så meget varme derfra når døren er i, men er 1400watt nok til at kunne varm det rum op?
Skal bare kunne varme det op til 17-18 grader så er jeg tilfreds.

God weekend.

Mvh. Brian
Hej Jeg står og mangler en radiator ude i... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Grundliggende er det ikke temperaturen, men den relative/absolutte fugtighed, der er afgørende for, om der bliver fugtproblemer.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Chr. på 04 jan 2014 18:20
Grundliggende er det ikke temperaturen, men den relative/absolutte fugtighed, der er afgørende for, om der bliver fugtproblemer.

Chr.
Nemmerligsen Chr. Og i bund og grund er det manglende udluftning, der har skylden hvis ..........


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Udluftning er ikke vejen frem, da udeluften ofte er fugtig, og så hjælper udluftning ikke tværtimod.

Jeg har lavet mit skur helt tæt, og har en lille affugter stående, som dog næsten ikke køre, den hiver kun ca. 1-2 liter vand ud om året. Den skal jo kun fjerne den fugt der kommer ind, når døren er åben.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis