Skorstenspakke

Hej

Jeg står og skal have udskiftet min skorsten (stål) Jeg har kigget lidt omkring og kan finde sådan nogle pakkeløsninger som bare skal sættes sammen. 
Mine hænder er ikke super godt skruet sammen men jeg vil forsøge alligevel.
Men jeg vil hører om der er ting som jeg skal være opmærksom på når jeg skal købe en skorstenspakke.
Jeg har kigget idt på dem de har her hos mh-skorstene.dk

Anbefalinger/inputs modtages gerne
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil anbefale dig at købe din skorstens pakke hos et etableret kendt firma / Mærke. Jeg købte min hos Wikking ovne og det tog måneder at få enkelt dele til den, selvom firmaet bare lå ovre i Varde.
Hej Jørgen

Tak for svar.
Hvor vil du anbefale at man køber en skorstenspakke?
Jeg har været rundt i lidt forskellige byggemarkeder og der kan man godt glemme alt om at spørge om noget, for de ved intet om det
Der vil jeg nok være lidt mere tryg ved at handle ved en "fagmand" som kan svare på mine mange spørgsmål
Men pejsecentrene er bare lige dyre nok...
Jeg har selv sådan en ovn fra Varde hvor de laver ovnene og mon ikke de også kan leverer stålskorstene. Jeg ved godt at pejse centrene har priser som om alt bliver sejlet til dem fra langtbortistand.
Prøv at spørge din ven Google 
Min stålskorsten var efter mere 30 år tæret igennem , jeg købte en skorstenspakke hos Silvan , og det var let at montere...................husk at få det godkent af din skorstensfejer.

elektriker fra jævnstrømmens tid
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis