Spartling

Hej eksperter

Jeg har lavet en træppe op til 1.sal og der hvor der er lavet hul ned er lige op til et spærtræ. Jeg kan ikke ændre på hullet eller spærtræets placering, men jeg vil gerne have at væggen gik helt op til gulvet på 1.sal. uden at man kan se spærtræ og strør.

Men jeg tror ikke at jeg kan spartle oven på spærtræet og fylde spartel i strørerne. Hvad kan man ellers gøre?


Med venlig hilsen
René Jensen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et billede vil nok hjælpe til forståelsen af problemet. Det er lidt svært at gennemskue ud fra din forklaring.

Men kan du ikke bare lave en inddækning med passende plader, som dækker for træet?
Ahh det er ikke nok at upload. Man skal også tilføje til indlæg

Ahh og Vis link

Hermed gjort 

Problemet er at spærtræet næsten flugter med væggen

Med venlig hilsen
René Jensen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Tror ikke på du kan lave en "usynlig" samling, uden at det vil revne. Så jeg ville sætte gips på hele vægen op op over træet.

Men ellers så gælder det gamle råd om, at hvis det ikke kan skjules, så lav det så det meget synligt. F.eks. en plade malet i en kontrastfarve.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også