er der nogen der kender denne træ fugl

Flg træ fugl hvem har lavet denne og hvad er værdien 

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet og se om den kan findes med Googles billedsøgning ?

Du bør nok lave et nyt  billede af "piphans" på en neutral baggrund.  

Har på et tidspunkt set en noget lignende. Men det forekommer mig, det er som en tegning i en gammel sløjtbog eller lignende.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Vedhæftede filer:
Vi har en lignende som vi købte i 70erne hos en multikunstner der hed Jacob Hermann, som havde sit atelier i Vedersø.
Han døde midt i 90erne og er begravet på Husby Kirkegård.
Han var en tusindkunstner der malede, skar i træ, lavede fabeldyr af ting han fandt på strande o.s.v.
Vi blev alle inviteret på rundvisning i huset, på 1.salen hang der et fugleskelet i et gavlvindue og han opfordrede børnene til at kigge nærmere på det. Da så stod og gloede
på dyret trak  han i en snor i den anden ende af lokalet og fuglen bevægede sig, stor jubel.
Med hensyn til værdi tror jeg ikke der er nogen, men her i familien er der den gode historie.
Har vedhæftet et par billeder fra Husby kirke af et par skulpturer som han har lavet

Bedste hilsner
Bjarne Jensen

 

tak for forklaringen og udfra denne flotte info og historie fandt jeg flg fra bruun rasmussen

http://www.bruun-rasmussen.dk/search.do?mode=detail&iid=300611105






LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Så tror jeg at det lykkes.
Det med prisen er da en glædelig overraskelse, på samme måde som man overraskes over at skomageren glæder sig til lidt kunst
Så her er lidt til begge.





 

Hvad for en skomager, jeg er uddannet skrædder !
Skrevet af jetdirect på 22 jan 2014 16:57
tak for forklaringen og udfra denne flotte info og historie fandt jeg flg fra bruun rasmussen

http://www.bruun-rasmussen.dk/search.do?mode=detail&iid=300611105






Hold da op så kan du ligefrem forøge formuen 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også