Hjælp til indretning af hus.

jeg har et hus der er omkring 80m2, 7x11.30meter.

jeg har lige købt nogle næsten nye køkken elementer som vi skal ha sat op...

problemt ligger i at vi skal ha indrettet vores hus på en anden måde.

jeg vil gerne ha vores badeværlse/vaske rum inde i huset. pt er den sat på huset udvendig.. det gør huset grimt og den er også bygget dårlig.

Derfor vil vi gerne ha den væk. den gule mækering udgang til denne.
kloaken er også i den ende af huset.

Soveværelset ligger fast da den er lavet for 3år siden.
Dog kan den evt indrettes som enten bryges eller køkken.

vinduerne i køkken og soveværelse passer bunden med en køkken bord højde.

Vi vil gerne at huset inderholder følgne.

Køkken, som er lukket af, altså ikke alrum. min 10m2, heller ikke gennem gangs rum.

badeværelse min 5m2

gang med bryges min 10m2

soveværelse min 10m2

værelse 10m2

stue/spise stue.  min resten.

trappe til førstesal.

Ydere døren kan sætte hele vejen rund om huset. dog helst der hvor de små vinduer er eller lige ved siden af vinduet i soveværelset. da der er en vindue der er muret efter.

Alle vægne kan flyttes efter behov, dog ikke dem op til soveværelset.

jeg har et hus der er omkring 80m2, 7x11.30meter.... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af ktm på 01 jan 2014 18:01
Er det aht opvarmning og træk ønskværdigt at have den åbne adgang til førstesalen i opholdsrum?


Ja det er jo det den ikke er sådan set. Jeg kan bedre lid tanke med at trappen er i gangen.

den anden tegning jeg har lavet bliver spise stuen/stue bare for lille.
jeg ville flytte trappen ud til den anden side i gangen, så den går op langs gavlmuren, det giver mindst spildplads på 1.salen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg leger stadig.



trappen ser lidt underlig ud.
Bliver det ikke lidt for bøvlet indgang i huset?
Så ryk væggen lidt ind i køkkenet og sæt bryggersmøblerne der over, ind mod køkkenet

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 01 jan 2014 19:57
Bliver det ikke lidt for bøvlet indgang i huset?
Så ryk væggen lidt ind i køkkenet og sæt bryggersmøblerne der over, ind mod køkkenet
Jo både og..

Jeg har lavet den her tegning.



Jeg tror jeg lader det vile lidt da, jeg tror jeg er der henne ved hvor det bare skal fin justeres. gangen og trappen ser underlig ud men jeg tror bare det skal gennem tænkes lidt mere. men selve rum størelsen tror jeg passer. bad er også den størrelse det skal være. og jeg tror også der er plads til evt kørestol. Det kommer til at koste mig en nyt vindue og lidt mure arbejde på facaden. men tror det er det vær. selve stuen/spise område synes jeg er helt som det skal være. værelset er ca sammen størrelse som den er i dag.
Det er soveværelset også.
Køkken er samme størrelse som i dag tingne er bare flyttet lidt rundt, kølerskabe og vandvarmer sidder i modsatte ende op i dag.
Samt mine fjernevarmerør  skal nok gå ind i huset under der hvor vandvarmer sidder på tegningen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Trappen bør vendes, så svinget er for neden og man kommer lige op på 1.salen. garderobeskabne kan så måske være under trappen. afhænger af pladsen i virkeligheden..
Tror også svinget er i bunden af trappen! Tror måske bare ikke programmet der er tegnet i har taget højde for det. Der er heller ikke taget højde for det, der hvor bryggers elementerne er tegnet ind.....
Lokomstønden skal flyttes til ydervæggen, så sofabrugerne ikke er tvunget til at lytte med, når der sænkes slagskibe.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Chr. på 02 jan 2014 09:22
Lokomstønden skal flyttes til ydervæggen, så sofabrugerne ikke er tvunget til at lytte med, når der sænkes slagskibe.

Chr.

God pointe!!! 
Eller når der skydes med løst krudt!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Må jeg spørge hvad program du har brugt til indretning og fundet ud af størrelsesorden?
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også