indmuringsdåser i væg uden pus

Hey skal til at sætte indmuringsdåser op til min elektriker, har fræst ud og det hele men når jeg smider indmuringsdåsen ind ligger den plan med muren, er dette et problem ??? væggen kommer jo til at gå noget længere ud når der kommer pus og maling på 

Man kan ik flytte den perfekte lejlighed, men man kan gøre den uperfekte lejlighed med den rette placering perfekt :- 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej, det er helt normalt.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hvis det er en rå mur, der skal pudses med 1 cm eller deromkring så træk dåsen lidt frem.
Skrevet af akssmeden82 på 26 dec 2013 23:51

Hey skal til at sætte indmuringsdåser op til min elektriker, har fræst ud og det hele men når jeg smider indmuringsdåsen ind ligger den plan med muren, er dette et problem ??? væggen kommer jo til at gå noget længere ud når der kommer pus og maling på 

Du trækker dåsen ca. 10 mm ud, så den bliver glat med pudslaget. Malingen bliver formentlig ikke mange mm tykt.

fase
Hellere placer dåsen lidt for dybt end alt for langt fremme.

Muren slår dig ihjel hvis de stikker for langt frem :-)
Skrevet af bamse82 på 04 jan 2014 10:08
Hellere placer dåsen lidt for dybt end alt for langt fremme.

Muren slår dig ihjel hvis de stikker for langt frem :-)

Og med god grund!!

Med venlig hilsen
ktm

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også