Værktøj på udsalg

Hejsa med-gør-det-selv'er

Nu når julen er ovre og alle udsalgene starter vil det da være lækkert ikke at gå glip af nogle super gode tilbud
Så har i nogle links og sider til diverse værktøjs aviser og shops må i da meget gerne dele dem med os andre

God jul og godt nytår!

- Emil

De bedste hilsner Emil 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mon ikke jeg allerede har gjort det

Nu er det ikke lige alle værktøjs-pushere der har styr på Google adwords og hvad der ellers høre til, så oftest ligger der nogle prisbillige butikker gemt på side 2## hvor ingen mennesker gider bladre om, og det er de mest gængse der kommer frem.. Toolworld.dk delupe.dk primus-Danmark.dk osv osv..

Så hvis nogle lagde inde med nogle gode butikker kunne de da smide et link

Selv handler jeg på www.carl-ras.dk, dorch og danola, rustfribolte.dk

De bedste hilsner Emil 
Jeg er stadig lidt i chok over mit seneste besøg i Bauhaus! Jeg fik øje på en Fein Multimaster Akku. De havde en tilbage oppe på reolen. Der var ingen prisskilte så af ren nysgerrighed forespurgte jeg på prisen. Jeg havde egentlig ikke til hensigt at købe sådan et værktøj, og med en vejl. pris på ca. 3500,- var jeg helt afklaret. Ekspedienten vendte tilbage og sagde kr. 1500,-! Den tager jeg! Hun scannede stregkoden. Jeg ved ikke om Bauhaus har fejl i deres pris, men jeg er ret overbevist om det! Hvis du er hurtig kan du måske få den til samme pris.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis