Manual til Audi 80 B3 1986-1991

Nogen der har et link til en gratis manual. Jeg er åbenbart ekspert i at downloade alt muligt andet skrammel end lige præcis denne ;-)

Helt specifik lige p.t. har jeg problemer med dørlåsen i førersiden der ikke rigtig vil låse. Som om nøglen ikke kan dreje tilstrækkeligt langt ned til at den låser. Hvis man drejer nøglen og samtidig trykker ned på låseknappen kán den låse med et højt klik. Men så kan den ikke låses op igen med nøglen........

20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Det kan du nok klare uden manual.
Af med dørbeklædningen og se på stangforbindelserne. Der er noget, der går trægt og skal rettes/smøres.

mvh

 varmetossen

He he. Her er der sgi en. Vælg nr 5, den er på engelsk og overse Google ikke kan scanne den for vira.    www.drive.google.com/folderview?id=...sp=sharing 

God bagjul. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

hej. desværre er der noget galt med linket, så jeg kan ikke se hvad det er/downloade det.........

Kan du prøve igen?

Nej det er ikke det der er galt efter hvad jeg kan hitte ud af. Døren er blevet kørt på, så det må enten have medført en ikke synlig deformation omkring låsemekanismen eller også er låsepalen på dørstolpen blevet trykket ind, så den der dims der drejer (på dørlukkemekanismen) når døren lukkes ikke bliver  drejet helt rundt. Dermed bliver det umuligt at låse bildåren. Har forsøg at løsne palen på dørstolpen, sågar med en rørtang. Det ku kraftedme heller ikke lade sig gøre. Er mildt sagt pisseirriteret .........
Annonce
Jamen hvad for en uorden, det virker ski ikke mere.   Bander nu over jeg ikke gemte den da jeg lige skimmede over.   Prøver og konsultere www.Google.dk igen

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Her: https://www.drive.google.com/folderview...sp=sharing

Overhør alle meddelelser om fejl og download den bare.

Virker det ikke har jeg nu gemt den.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Arrrrgh, kan blive noget så ................. 

Prøv den her: www.google.dk/#q=audi+80+b3+manual+pdf

Og vælg den første mulighed i rækken, tryk på den femte manual i rækken og overhør alle fejlmeddelelser. Dvs. bare tryk på den blå "Hent/download" knap nede i højre hjørne.

Og lykkes det ikke må jeg sende den til dig i en mail hvis det er muligt, den fylder nemlig en del.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
He he, nu tror jeg det vil lykkes dig hvis ......................

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nitter jeg bliver ledt direkte til Googles forside... Men det er fra iphone måske har det noget at sige.


 

Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis