Flet til loungestol

Hej. Jeg har en loungestol fra Palle Radoor Sørensen. Den er ca 90 cm bred og 50 cm dyb.
Det eksisterende materiale er plastik men jeg vil gerne have papirsnor på.
Jeg tror ikke jeg selv kan stramme det tilstrækkeligt og vil derfor høre om der er nogen herinde der kan henvise til en god fletter. Har talt ned Bruun Olsen men de var meget dyre, så det skal være til en rimelig pris.
Det er både sæde og ryg.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Trinerask.
Og velkommen på LDS.
Nu er sådan et flet sæde eller ryg altså et håndarbejde hvor hver enkelt snor bliver trukket pr. håndkraft, så jeg tror ikke du kan få det billigere andre steder. Det er ikke matrialerne du betaler for, men den timeløn de skal have. Så vil du have det billigere, så hedder det Lav det selv.
Ja jeg er klar over det kræver en del timer, og jeg ville gerne selv lave det, men tror ikke jeg kan stramme det tilstrækkeligt.
Der skal ikke strammes særlig meget hvis det er papirflet du vil lave, der er begrænsninger for hvor meget en sådan papir snor kan spændes, det er mængden af snore der gør den stærk i sæde og ryg ikke hård heden af snorenes stræk.
Jamen det kan da være at jeg skal kaste mig ud i det. Ved du hvor jeg kan købe materialer? Overvejer sort papirgarn
Jeg ved at Stofogstil havde det engang, om de stadig har det ?
Og ellers vil jeg tro at en større hobby butik har det. Men spørg din ven Google 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis