God Jul

Uanset alle meningsudvekslinger og forskellige synspunkter, vil jeg da gerne ønske jer allesammen en god Jul

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Uanset alle meningsudvekslinger og forskellige... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lynæs og alle i andre!!!!

Jeg vil da også ha' lov til at ønske jer alle en rigtig god jul og godt nytår.......og tak for de gode og til tider muntre indlæg ;-)

Håndværkeren----- det er da synd at sammenligne torsken med den flok can dit candat caningenting inde på borgen - jeg mener at torsken er da ganske uskyldig og har aldrig skadet nogen, hvorimod den flok "grydelåg" inde på borgen uha uha......

ups ingen politik god jul alle sammen

michael

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

He He naaaj jeg har hørt at de torsk man fanger derinde smager lidt af skidtfisk.!

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
Hej Lynæs

Jo ukrudt forgår ikke så let :-) jeg bruger bare ikke så meget tid på nettet som jeg gerne vil ----- det der arbejde tager alt for meget af ens fritid :-) og fruen sparker mig ud af døren hver dag med den melding "tjen nogen penge så jeg har nogen at bruge" og når jeg så kommer hjem hiver hun fat i benene så hovedet kommer nedad og alt hvad der så falder ud af lommerne af div. mønt m.m. bliver inddraget omgående - det er derfor at jeg er ved at blive lidt tyndhåret i toppen :-)

michael

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Oss go jul fra det nordjyske. Jeg er ikk så aktiv på lds følger med på sidelinjen .har travlt med min gammle sejlbåd
har ikk fortrudt at det blev en elverstrøm båd
Har lavet ny pantry og er i gang med at lave nyt ganering i resten af det gode skib Nordlys
Godt nytår til alle
Vh. Dan og Benthe,

Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

Jeg er lidt sent ude, så det bliver God Bagjul

Men så kommer der et Godt Nytår til alle.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jamen ved du hvad?, det kan nogen af os da sikkert godt bruge.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hurra 2014 !

Godt Nytår.

Chr.

Edit: Uret er to minutter bagefter. Rådhusuret havde slået, da jeg trykkede send.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

I lige måde!!

Dejligt at være vidne til, at krisen åbenbart ikke kradser så voldsomt mere!! Det lyder, selv her ude i Udkantsdanmark, som om russerne er ved at erobre landet!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis