God Jul

Uanset alle meningsudvekslinger og forskellige synspunkter, vil jeg da gerne ønske jer allesammen en god Jul

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
29 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
God jul herfra også!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Jamen så vil jeg da også benytte denne tråd til at ønske alle en glædelig jul.

Jeg er rimeligt forbavset over den gode tone der hersker her, og til trods for menings forskelle, så syntes jeg ikke at tonen bliver skinger, hvilket er befriende.

   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg vil bestemt også istemme alle ønsker om en glimrende Jul og et endnu bedre Nytår!!

Er meningsytringer mellem voksne mennesker da så galt?
Det synes jeg bestemt ikke.
Men det er ærgerligt, når nogen bliver skingre og hysteriske, hvis de ikke får ret i alt.
Jeg forventer sandelig ikke, at alle bifalder mine meningstilkendegivelser, hvilket jo ikke er det samme, som at jeg hader de, som har en anden mening!!

Ud over de ovennævnte gode ønsker, vil jeg også udtrykke min glæde over den fordragelige tone der hersker her på Forum, hvor selv lidt munterhed og venlig ironi, glimtvis, også trives!

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce

Vil også gerne tilslutte mig dette ønske om en rigtig god jul og om muligt et endnu bedre nytår end det snart forgangene med masser af "guldkorn" .

Den generelle gode omgangstone, som vi alle værner om, her på Lav Det Selv gør det til en sand fornøjelse at være en lille bitte del af "holdet"


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
God Jul allesammen. mvh A.

To ulykker kommer sjældent alene.
Hørt Lynæs!!!
Rigtig god jul til alle her på LDS - dk's bedste forum (Selvfølgelig på grund af alle os der benytter det).
Og også godt nytår... ;-) -håber på at fange en god nytårs-torsk inden!!!

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
Så har du størst chance for fangst på Christians borg 
Der er jo da også tradition for at en avis giver nytårstorsken til en på Borgen.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Der er yderligere 19 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis